Gå til innhold

Skrift/ symboler- tips?


Anbefalte innlegg

Hei :) skal ha tatovering, men usikker på hva det skal være. Har lyst på et eller annet symbol som er revolusjonært :) vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men på en måte noe som betyr opprør, meg kan du ikke tulle med... Godt eksempel på det jeg mener med revolusjonært, er at jeg ikke liker staten :p vet at det er en knyttneve som kan være mulig, men er det kun det? Er også åpen for andre symbol, som sier noe om frihet, likestilling osv.. :)

 

Ikke noen dumme svar, så kom igjen folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen.

 

Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst?

"Le baguette? No. Merde. Viva la France!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen.

 

Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst?

"Le baguette? No. Merde. Viva la France!"

:w00t::rofl:

Lenke til kommentar

Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen.

 

Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst?

"Le baguette? No. Merde. Viva la France!"

Må ikke være noen politisk mening, bare det er noe av det jeg nevte som er symbolisert :) er ikke 18- grense overalt, så kan være 16 også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...