Gå til innhold

Apple TV har blitt oppgradert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tom: Å flytte rundt på appene har gått an lenge, men å slette dem har jeg ikke fått til (før nå).

 

Man har kunnet gå inn via innstillinger og krysse av for apper som ikke skal være synlige i startmenyen. Det er dette jeg mener med "fjerne". Jeg har brukt denne funksjonen lenge, så den har ingenting med siste oppdatering å gjøre. Jeg husker ikke nøyaktig hvor man gikk inn uten å ha menyen foran meg, men kan sikkert sjekke det for deg hvis du ønsker.

Lenke til kommentar

Tenk hvis oppdateringen også hadde fått AT3 til å spille av Netflixinnhold i samme kvalitet som PS3'en min. Hvordan kan det ha seg at AT'en bufrer tregere og viser innholdet med lavere bildekvalitet enn PS3'en, over samme nettverk? Er svaret at Apple boikotter Netflix?

Lenke til kommentar

Tenk hvis oppdateringen også hadde fått AT3 til å spille av Netflixinnhold i samme kvalitet som PS3'en min. Hvordan kan det ha seg at AT'en bufrer tregere og viser innholdet med lavere bildekvalitet enn PS3'en, over samme nettverk? Er svaret at Apple boikotter Netflix?

 

Det er nok du som har problemer med noen innstillinger. Hos meg er bildekvaliteten helt perfekt på atv3. Til og med hakket bedre enn på min Samsung tv. Du må sjekke om boksen står en plass med dårlig nettverksdekning og eventuelt bruke kablet nettverk.

Har ruteren spesielle funksjoner for mediastøtte kan du sjekke om disse er aktivert på appletven og ikke bare på ps3en.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...