Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Min sims 3 fungerer ikke! Jeg har prøvd med alle de tre cdene jeg har men dette kommer alltid opp:
Når jeg starter the sims 3 kommer denne meldingen opp:
"Versjonen din av the sims 3 er ikke kompatibel med utvidelsespakken. Du må oppdatere med spillest startprogram."Plassér i innlegg
Men når jeg trykker på oppdater side så står det bare at spillet er oppdatert! Når jeg trykker på spill the sims 3 så kommer opp den sammme meldingen som kommer opp når jeg starter det sims 3.Plassér i innlegg Vær så snill og hjelp meg!!
- Frustrert 14 åring

post-334060-0-82955200-1394375061_thumb.png

post-334060-0-58322100-1394375072_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utvidelsespakkene i Sims må være installert i riktig rekkefølge, dette er nok grunnen.

 

Avinstaller utvidelsespakkene og installer de i riktig rekkefølge(når de ble utgitt)

 

ref: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/389778.page

takk! men jeg er ganske sikker på at jeg har installert de i riktig rekkefølge? Jeg har bare to utvidelsespakker, reiseliv og helaften elns og jeg installerte først ned reiseliv. Linken du sendte kommer ikke opp, det står jeg ikke har nok "privilegier" til å åpne denne siden.. Men jeg kan prøve det uansett, har jo ingenting å tape! :wee: Svar væær så snill! :):)

Lenke til kommentar

Husk å oppdatere hovedspillet før du installerer extra addonsene.

Det er oftest det som gjør at den der kommer. Avinstaller alt, last inn hovedspillet, start det, la det hente oppdateringer, så kan du legge inn de andre spillene (jeg har aldri fugt noen spesifik rekkefølge på mine, bare alltid oppdatert hovedspillet først)

 

Håper det kan hjelpe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...