Gå til innhold

Har du fått feil vare fra komplett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

La meg gjette, du har fått noe mer, enn det du har kjøpt? Noe dyrt, kanskje?

Det var helt riktig. Varen jeg kjøpte var på tilbud ca 100 kroner billigere.

 

Da tror jeg at jeg ville beholdt det, dersom du er fornøyd med det du fikk, siden det er såpass liten prisforskjell! ;)

Lenke til kommentar

 

 

La meg gjette, du har fått noe mer, enn det du har kjøpt? Noe dyrt, kanskje?

Det var helt riktig. Varen jeg kjøpte var på tilbud ca 100 kroner billigere.

 

Da tror jeg at jeg ville beholdt det, dersom du er fornøyd med det du fikk, siden det er såpass liten prisforskjell! ;)

 

I helgen, så fant jeg en kabinett Fractal R4 på tilbud på 690, men, så fikk jeg en Coolmaster HAF 912 Advanced som er på 790. Burde jeg beholde Coolmaster? Taper jeg noe ?

Lenke til kommentar

Dersom du sender en mail til komplett som beskrevet over og sier at du har fått feil kabinett, men for å spare både deg og komplett for bry så kan du gjerne beholde kabinettet du har fått dersom det er ok for dem.

 

* Du opptrer dermed ærlig og det vil forundre meg om komplett vil kreve bytte for 100 kroner.

* Du opprettholer også garantien din. Husk du ikke har noe garanti på dette kabinettet da det ikke er det du bestilte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dersom du sender en mail til komplett som beskrevet over og sier at du har fått feil kabinett, men for å spare både deg og komplett for bry så kan du gjerne beholde kabinettet du har fått dersom det er ok for dem.

 

* Du opptrer dermed ærlig og det vil forundre meg om komplett vil kreve bytte for 100 kroner.

* Du opprettholer også garantien din. Husk du ikke har noe garanti på dette kabinettet da det ikke er det du bestilte.

Jeg har sendt en mail og nå fikk jeg dette.

 

"Hei!

 

Beklager så mye at du har fått feil vare!

 

Vi kan opprette en forhåndsretur, dvs at du får ny vare før vi får den feilsendte tilbake. Vi sender pr. brev en ferdig utfylt og frankert returlapp som du bruker til å returnere det feilsendte kabinettet med.

 

Er det ok ?"

Lenke til kommentar

Dersom du nevnte at du gjerne kunne/ville beholde det feilsendte kabinettet så er dette smålig av komplett.

 

Jeg fikk dobbelt forsendelse fra Multicom på noe småsaker til 2-300 kroner og de sa "bare behold det" når jeg spurte hvor jeg skulle returnere det overflødige.

 

Men nå får du ihvertfall det du opprinnelig ville ha pluss har garantien i orden om noe skulle skje med kabinettet.

 

Dersom du fortsatt ønsker å beholde det feilsendte kabinettet så skader det ikke å svare med

 

"Takk for rask tilbakemelding.

 

Dersom det er greit for dere så beholder jeg gjerne det feilsendte kabinettet. Vil tippe kostnadene dere har ved å sende nytt kabinett og retur av det feilsendte overstiger merverdien av det kabinettet jeg har nå.

 

Håper dette er ok for dere.

 

Mvh; "

Lenke til kommentar

Du kan evt sende mail om: Hei, Kan jeg vennligst beholde kabinettet av typen Coler Master 912. Da det blir unødvendig mye tidsbruk pga en prisforskjell på 100kr :) Mvh Bla bla

De vil uansett kontakte meg om det. De har det på antall de får inn og selger ut. Hvis jeg hadde bygget på den nå, da hadde det ikke blitt så bra, når de ringer da :p + jeg taper garanti på den.

Lenke til kommentar

Rent teoretisk så kunne du sluppet unna ved å hevde at du i iveren etter å bygge din nye pc ikke fanget opp at du hadde fått feil kabinett. Du hadde jo grundig vurdert begge disse kabinettene på forhånd. Det er noe som sier at dersom man gjør noe "i god tro" så slipper man unna med det. Mottar man for mye lønn og bruker disse i god tro kan f.eks. arbeidsgiver ikke kreve dette tilbakebetalt, men du må være forberedt på mye krangling og papirarbeid. Historien rundt å handle i god tro må være troverdig og pengebeløpet kan ikke være mistenkelig stort.

 

Men igjen.. hvor mye "kjeltring" skal man gjøre seg til for 100 kroner ? :)

 

Du har uansett handlet korrekt i denne situasjonen. Og håper komplett lar deg beholde det feilsendte kabinettet om du ønsker dette. alt annet er smålig.

Lenke til kommentar

Kjøpte varer nå, postene står som åpen, men det ligger fler varer der jeg ikke har trykket på.

Ikke er de med i prisen heller.

 

 

 

 

Det er kun en voucher som følger med Intel CPUer. Varen ligger til 999,- men den legger ikke på en krone ekstra i totalprisen på ordren din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...