Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

 

 

On-topic er jeg 40% ferdig med spilelt nå - sideoppdrag inkludert. Jeg gir blaffen i om det er 16 eller 16.6FFAS, 900p eller 910p, eller hva det nå heter, og har nytt hvert sekund av det. Dere klager fortsatt. Kansnoe noe å tenke på hva som faktisk betyr noe. :p

Jeg gleder meg bare til å komme hjem og spille det. Blir tidligst tirsdag :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, forvillet meg visst inn i feil tråd. Trodde denne var for klaginvg om Arkha, Knight, ikke klaging om forhåndsbestilling. My bad. :p

Så vi har ikke lov til og diskutere ting på diskusjon.no? Vi klager ikke, vi deler våre meninger om forskjellige ting relatert til Batman Arkham Knight og annet. Din holdning hjelper heller ikke situasjonen. Ikke alle kommentarer trenger og være fiendtlige eller spydige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Luls, Warner Bros syns PC-versjonen er så ræva at de trekker den tilbake fra butikkene.

GAME-kjeden har sluttet å selge det selv om de har det på lager.

 

Problemet med PC porten er at den er gjort av et annet firma enn Rock Steady. PS4-versjonen beskrives som en "tour de force".

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-25-warner-suspends-batman-arkham-knight-pc-sales

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har spilt det litt etter jeg fjernet 30fps cap og må si det går ikke så ille. Eller ikke så ille som jeg har lest.

Men det burde gå mye bedre og jeg synes at på normal burde jeg fint få en stødig 144fps, eller i hvertfall over 100fps med pcen jeg har nå.

Jeg likte overhode ikke stemmen på Batman eller Gordon og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å fullføre dette spillet.

Litt synd siden jeg er en stor Batman fan og dette spillet var bare en skuffelse.

 

Skal heller fokusere på å bli ferdig med Origins.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Sorry, forvillet meg visst inn i feil tråd. Trodde denne var for klaginvg om Arkha, Knight, ikke klaging om forhåndsbestilling. My bad. :p

 

On-topic er jeg 40% ferdig med spilelt nå - sideoppdrag inkludert. Jeg gir blaffen i om det er 16 eller 16.6FFAS, 900p eller 910p, eller hva det nå heter, og har nytt hvert sekund av det. Dere klager fortsatt. Kansnoe noe å tenke på hva som faktisk betyr noe.  :p

 

Vanskelig type du. Ser for meg at i ditt hode finnes det ingen problemer, med mindre du opplever dem selv. Tror ikke du hadde gitt like blaffen om du hadde hatt samme problemet som endel andre. Mye hakking i batmobilen. Noen opplever faktisk under 10 fps, altså et ubrukelig produkt. Du klaget jo selv over at batmobilen var umulig å kjøre, så da kan du jo tenke deg når man legger til hakking i tillegg.

 

Men så lenge du ikke har problemer så. Det er jo tross alt det viktigste :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Helt enig, liker han veldig godt selv, men trodde faktisk det var en ny skuespiller i starten av spillet da jeg syntes han hørtes annerledes ut, men det viste seg heldigvis å være feil!

 

Siden så mange sliter med å få spilt spillet, og ikke har kommet så langt som mange andre, setter jeg litt om en annen stemmeskuespiller i spoiler!

 

 

Liker også at Mark Hamill er tilbake, selv om han sa at Arkham City var siste gang han skulle innta rollen som The Joker!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg likte overhode ikke stemmen på Batman eller Gordon og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å fullføre dette spillet.

Har du spilt de andre Arkham spillene? Er de samme som har stemmene gjennom hele serien, selv om jeg syntes Batman hørtes litt annerledes ut i starten på AK, men det har gått seg til nå!

 

 

Jeg la merke til at jeg ikke hadde plugget inn alle lydkablene. Så det var kanskje derfor stemmen hørtes helt absurd ut. Skal prøve spillet en gang til :p

Og jeg har spilt alle de andre spillene.

Lenke til kommentar

 

Sorry, forvillet meg visst inn i feil tråd. Trodde denne var for klaginvg om Arkha, Knight, ikke klaging om forhåndsbestilling. My bad. :p

 

On-topic er jeg 40% ferdig med spilelt nå - sideoppdrag inkludert. Jeg gir blaffen i om det er 16 eller 16.6FFAS, 900p eller 910p, eller hva det nå heter, og har nytt hvert sekund av det. Dere klager fortsatt. Kansnoe noe å tenke på hva som faktisk betyr noe.  :p

 

Vanskelig type du. Ser for meg at i ditt hode finnes det ingen problemer, med mindre du opplever dem selv. Tror ikke du hadde gitt like blaffen om du hadde hatt samme problemet som endel andre. Mye hakking i batmobilen. Noen opplever faktisk under 10 fps, altså et ubrukelig produkt. Du klaget jo selv over at batmobilen var umulig å kjøre, så da kan du jo tenke deg når man legger til hakking i tillegg.

 

Men så lenge du ikke har problemer så. Det er jo tross alt det viktigste :roll:

 

 

Schreiber hadde jo også problemer med batmobilen, han har bare latt være å ta det med i betraktningen i sine "ingen problemer, perfekt spill"-innlegg.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden så mange sliter med å få spilt spillet, og ikke har kommet så langt som mange andre, setter jeg litt om en annen stemmeskuespiller i spoiler!

 

 

Liker også at Mark Hamill er tilbake, selv om han sa at Arkham City var siste gang han skulle innta rollen som The Joker!

 

 

Han sa han kom tilbake om han kunne være med på

hvordan Joker ble til. A.K.A The Killing Joke.

så satser på en vanvittig fet story/flashback :D

 

Den skuespilleren er vanvittig flink i rollen sin.

Lenke til kommentar

Det er vel Kevin Conroy fra Batman Animated series som har stemmen fortsatt? Han har hatt i alle spillene utenom Arkham Origins. Jeg liker han veldig godt, han er en mye mer rolig og balansert Batman, du merker det i stemmen hans. 

 

Kevin Conroy er den desidert beste Batman - mye bedre enn Bale.

 

 

Peter Weller (RoboCop) gjorde forresten en god jobb i The Dark Knight Returns, som alle Batman-fans burde få med seg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=jMwzskGMt8w

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

Jeg likte overhode ikke stemmen på Batman eller Gordon og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å fullføre dette spillet.

Har du spilt de andre Arkham spillene? Er de samme som har stemmene gjennom hele serien, selv om jeg syntes Batman hørtes litt annerledes ut i starten på AK, men det har gått seg til nå!

 

 

Gordon har vel ikke vært den samme. Er vel 3 forskjellige på de 3 spillene fra Rocksteady i hvert fall. Men Batman er den samme, og det er tross alt det viktigste. På Arkham Knight har de jo slått litt på stortromma med å hente inn Jonathan Banks til rollen som Gordon. Meget flink, men han er etter min mening "for kjent". Forbinder han med alt annet enn Commisioner Gordon :wee:

 

Sitter forøvrig og venter på patcher fra Rocksteady nå. Vil spille, men ikke før det er faktisk er spillbart. Ser nå at Rocksteady har satt sine beste ingeniører på jobben med å fikse PC versjonen. Det er tross alt bra, men det gjør også situasjonen betydelig mer tragikomisk. Først nå etter lansering skal altså Rocksteady prioriere PC utgaven. Det måtte altså koste dem penger før de prioriterte en god PC port. Men da blir det vel ordentlig til slutt får vi håpe.

Lenke til kommentar

Da ble batman også kjøpt på ps4.

Har ikke prøvd PC versjonen enda, pga av jeg skal bytte ut noen skjermkort. Så den er utilgjengelig for øyeblikket.

 

Men tilbake til spillet.

Det er det beste grafiske og smoothe spillet jeg har spillt til ps4 iallefall.

Spillbarheten og historien er også knall! Etter min mening.

Jeg storkoser meg iallefall med spillet :-)

Lenke til kommentar

Progress Update and Patch: June 27, 2015

 

 

Rocksteady is leading our team of developers and partners as we work on the PC performance issues that players have been encountering. The work is significant and while we are making good progress on improving performance, it will take some time to ensure that we get the right fixes in place. 
 
Below is the list of the key areas where we are dedicating our resources to improve the experience for our loyal fans: 
  • Support for frame rates above 30FPS in the graphics settings menu 
  • Fix for low resolution texture bug 
  • Improve overall performance and framerate hitches 
  • Add more options to the graphics settings menu 
  • Improvements to hard drive streaming and hitches 
  • Address full screen rendering bug on gaming laptops 
  • Improvements to system memory and VRAM usage 
  • NVIDIA SLI bug fixes 
  • Enabling AMD Crossfire 
  • NVIDIA and AMD updated drivers
While we work on improving performance, we will also continue to make interim patches available to address issues for those still playing the game on PC. The first patch is being released now and the updates include: 
  • Fixed a crash that was happening for some users when exiting the game 
  • Fixed a bug which disabled rain effects and ambient occlusion. We are actively looking into fixing other bugs to improve this further 
  • Corrected an issue that was causing Steam to re-download the game when verifying the integrity of the game cache through the Steam client 
  • Fixed a bug that caused the game to crash when turning off Motion Blur in BmSystemSettings.ini. A future patch will enable this in the graphics settings menu
We would like to thank our fans for their patience and invaluable feedback. We will continue to monitor and listen for any additional issues. 

 

http://steamcommunity.com/games/208650/announcements/detail/145587678178226617

 

 

Her er en måte å fikse framerate-problemer og texture-problemer inntil videre for de som har spillet:

 

Tweaks to improve texture quality and uncapped framerate performance

http://steamcommunity.com/app/208650/discussions/0/523890046870624615/

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

"The work is significant..". Blir fortsatt forbauset over at noen faktisk mente PC versjonen var klar for å bli sluppet på markedet. Snakk om å gi blaffen. Men de tar det i hvert fall på alvor nå og jeg tror faktisk det vil ta lang tid før noen prøver seg på noe slikt igjen. Dette kan være et veiskille når det gjelder trenden med å gi ut uferdige spill.

 

Uansett, med forskjellige tweaks så er Arkham Knight nå spillbart på min PC, og endelig har jeg fått klokket inn noen timer. Etter en litt treg og skuffende start (likte ikke bilkjøringen og spesielt det første Riddler oppdraget, igjen bilkjøring..) så begynner selve innholdet å imponere mer og mer. Det er riktignok mye av det samme som tidligere, men etter min mening er det kvalitetsinnhold. Jeg likte også nyinnslaget hvor du må bruke batmobilen til å løse små oppgaver. Nå begynner det å bli mer og mer å gjøre og jeg storkoser meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...