Gå til innhold

Søke parleilighet (SiB) - kan begge partnere søke?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer bare på en ting. Dersom man søker f.eks gjennom SiB etter studenthybler i Bergen, spesielt parleiligheter, kan både jeg og dama søke på samme sted. Altså søke på f.eks parleiligheter i det samme studentkomplekset?

 

Vil dette "doble" sjansene våre, eller er det slik at dette kan føre til at vi ender opp med to parleiligheter som vi ikke kan si nei til?

 

Takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg lurer bare på en ting. Dersom man søker f.eks gjennom SiB etter studenthybler i Bergen, spesielt parleiligheter, kan både jeg og dama søke på samme sted. Altså søke på f.eks parleiligheter i det samme studentkomplekset?

 

Vil dette "doble" sjansene våre, eller er det slik at dette kan føre til at vi ender opp med to parleiligheter som vi ikke kan si nei til?

 

Takker for svar på forhånd!

 

Det tok meg 15 sek å finne informasjon på SIB sine nettsider, se nedenfor. Du må lære deg å hente inn informasjon!

 

Og ang parleiligheter vil jeg gå ut ifra at det ikke er nødvendig å oppgi navn på partner når du søker. Det betyr at dere begge to kan søke.

 

Kan jeg søke dersom jeg ikke vet om jeg får studieplass til høsten?

Ja, du kan eventuelt takke nei til tilbudet etter følgende regler - gjelder kun leieavtaler fra 1. august:

  • Dersom du gir beskjed før 23.juli, vil vi løse deg fra avtalen, og returnere ditt depositum så fort som mulig.
  • Dersom du ønsker å kansellere leieavtalen etter 23. juli og frem til 1.august vil du ble belastet med et administrasjonsgebyr på 1500,-. Vi må da få bekreftelse via e-post om at du ikke ønsker tilbudt bolig.
  • Kansellerer du avtalen etter 1. august, vil du ble belastet 1 måneds husleie. Vi må da få bekreftelse via e-post om at du ikke ønsker tilbudt bolig.
  • Sier du opp leieavtalen etter at du har flyttet inn, vil det medføre 2 måneders oppsigelsestid, regnet fra dato til dato. Du kan sende oppsigelse fra "Min side".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...