Gå til innhold

Vikings - Generell Diskusjon - (amerikansk-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skjedde litt mer nå. Tror dere cripple-boy druknet?

Nei, jeg tror ikke Ivar Beinlause drukner. Han er en for viktig karakter. 

 

 

Typisk sånn clusterfuck, at både cripple og Ragnar overlever på en tømmerstokk helt til England :p

 

Haha :p ja, og kong Ælla står ved kysten og sier "Remenber me Ragnar?"

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

 

 

Skjedde litt mer nå. Tror dere cripple-boy druknet?

Nei, jeg tror ikke Ivar Beinlause drukner. Han er en for viktig karakter. 

 

 

Typisk sånn clusterfuck, at både cripple og Ragnar overlever på en tømmerstokk helt til England :p

 

Haha :p ja, og kong Ælla står ved kysten og sier "Remenber me Ragnar?"

 

 

Haha! Skjer det kommer jeg til å le høyt :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Døde Ragnar, seriøst?

 

 

 

Ja, ser ut som det. Blir spennende hvordan det kommer til å gå videre uten han. Det er jo 5-6 episoder igjen. Blir vel en svær hevntokt på de siste episodene tenker jeg. 

Cripple-boy skremmer meg litt nå. Han virker som en veldig sinna sjel som kan gjøre mye skade med den riktige makten. Dette blir spennende!

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spennende hva de har gjort i det siste ja.

 

 

 

Det mest overraskende er at serien faktisk ikke feiget ut på at Ragnar kunne dø. Og det er på en måte realistisk, selv på den måten Vikings stort sett er på at Ragnar kom til å dø en gang. Det var egentlig overraskende tilbake i sesong 1 at Earl Haraldson (Gabriel Byrne) ikke levde lengre enn noen episoder, ettersom Bryne hadde skrevet under på en kontrakt for mer enn bare 1 sesong, men dette skjer ofte når de vil holde ting veldig veldig hemmelig. 

 

 

 

Hva som kanskje skjer framover, basert på ny skuespiller annonsert til serien.

 

 

 

Hva jeg tror vi får er en ny hovedkarakter i serien, som er helt ny, og mulig ikke en viking som blir en del av vikingene. Ettersom Jonathan Rhys Meyers er castet til en stor rolle som introduseres før sesongen er over. Etter Meyers har jobbet tett med serieskaperen tidligere, og Travis Fimmel (Ragnar) visstnok ville ut så tror jeg dette har vært i kortene ganske lenge at serien trengte å komme til et sted hvor serien fikk spilt på både sønnene til Ragnar, og kanskje en annen hovedkarakter.  

 

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Enig med deg her Maury. Kudos til regissørene som tør å utfordre den vanlige oppskriften. Min teori er nå at cripple-boy og brødrene blir hovedpersonene og at de skal planlegge sin hevntokt mot England. 

 

 

BTW, stemmer for å drite i spoilers :p

Enig vi følger amerikansk sendetid i denne tråden, så om ikke en episode blir leaket før sending så driter vi i spoiler :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Bortsett fra den siste scenen med drapet på King Aelle, var denne episoden ganske kjedelig. Følte det ikke var noe fremskritt.

 

Men det skal sies, den torturdrap-teknikken de utfører er hinsides!

Synes at episoden var gøy, men det var passe døvt at de kuttet ut slagscenen. Men muligens det var en for dyr scene å produsere. 

Lenke til kommentar

Startet på serien torsdags kveld og såg nettopp ferdig episode 18. Alle har sagt det blir bedre og bedre, men eg koset meg faktisk mest med midterste delen av sesong 1. Kanskje det har noe med at eg blei litt lei etterkvart og ikkje fikk bygget noe hype til kvar episode, men no blir det hvertfall eindel venting til neste episode :)

 

EDIT: Jaja trudde det var trygt å søke på nette om serien no når eg har sitt alt, so er det allerede masse spoilers på nett for dei 2 siste episodene som har lekt, bra jobba...

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Kjempeepisode. Kanskje litt for enkelt at Björn vant krigen så fort, men nå ser vi jo at det er uenigheter og splittelser internt. Den ene vil raidde, noen vil farme og noen vil nedover. Det kan bli interessant å se uvtviklingen på.

 

Ellers så kom drapene på Helga og Sigurd litt overraskende på meg. Cripple-boy virker mer og mer syk i hodet nå.

 

Gleder meg til Sesong 5! :D

Endret av Nettels
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...