Gå til innhold

Vikings - Generell Diskusjon - (amerikansk-sendetid)


Anbefalte innlegg

Hallo godt folk :)

Drev å søkte rundt om det fantes noen tråder om History Channels serie Vikings men fant ingen så tenkte å starte en :).

 

Hva syns folket om sesong 2 kontra sesong 1? Jeg tror sesong 2 blir kjempe bra og gleder meg til neste episode :)

 

http://www.imdb.com/title/tt2306299/

 

Vi diskuterer i amerikansk sendetid så spoiler alert. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er veldig fornøyd :) gleder meg til neste episode (desverre sesongens siste). Er egentlig umulig å vite hva som skjer. Da det er 50%-50% sannsynlighet at de følger resultatet av slaget slik det skjedde.  Lar hva som skjedde i virkligheten i spoiler så er jeg 100% at jeg ikke ødelegger for noen :)

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):


Historisk så tar Ragnar over byen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Paris_%28845%29

 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Tror ikke det går så fort, og med en Ragnar som svever mellom liv og død så kommer dem neppe hjem igjen like fort som dem kom ned til Frankrike. Men ja, den franske keiseren klarte den ene tingen som Ragnar aldri klarte. Å få Rollo til å føle seg som noe stort, noe større enn "bare" en kriger pluss at det stemte bra med (orakelet?) sitt syn på Rollo sin fremtid.

 

Spoilerwarning for linken:

 

http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/vikings-ragnar-twist-season-4-790685

 

Dette er hva skaperne av serien har å si om neste sesong.

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg også :) Alle trodde Ragnar var død også hopper han ut av kista og dreper biskopen :) Bad ass.

Lurer på hvordan det blir mellom Rollo og Ragnar i neste sesong. Blir vell full krig.

blir ikkje første gangen Rollo og Ragnar går i fra hverandre og begynn å jobbe mot hverandre. Fram til nå har det nesten virka som han går til personen med makta.

Ser at eg mangler ein episode (sett episode 9 men ikkje 10 :O)

Likte veldig godt at loki fekk så mye attention denne sesongen, gjore det ganske intressant. 

Lenke til kommentar

Hmm, uten tvil en spennende og interessant sesongavslutning. Jeg er veldig spent på neste sesong hvor det ser ut som at Ragnar snart er ute av serien. Hvordan vil en serie som Vikings, som er så avhengige av hovedkarakterene, klare seg uten Ragnar? Vil karakterer som Bjørn tåle å bli mer sentrale, eller vil historien foregå senere når de andre ungene blir voksne?

 

I tillegg blir det veldig artig å se i hvilken retning Rollo har tenkt seg, og hvorvidt ekteskapet vil fungere eller ei.  For Rollo virker på meg som en karakter som virkelig beveger seg dit vinden blåser, og hvor han kan bli respektert. Men jeg tror ikke at han kan krige mot Ragnar og kompaniet igjen, men kanskje jeg tar feil.

 

Men hva var poenget med den piske-scenen egentlig? For meg virker det som at manusforfatterne absolutt har latt seg inspirere av Fifty Shades......

Endret av Uxuamaiyi-a
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...