Gå til innhold

Podkast: – Det er fullt mulig å skaffe seg en fullstendig Master System-samling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E.V.O til snes er nok eit av dei mest verdifulle jeg har trur jeg

kjøpte når var I USA siden det virket kult ut på forbildet og dinosaur som spiser andre dinosaurer for og bli støre? yes!

men glemte region sperre og USA hadde ein anen SNES ein det vi hadde så prøvde og selge den videre men mislykktes...

den er rundt 900-1000 kr i dag brukt så tør ikkje finne ut verdien på min som er uåpnet...

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre denne på veien hjem fra jobb =)

 

Mest verdifullt i samlingen er vel en cart med Mr. Gimmick, gikk vel for rundt 2,5K på ebay i høst en gang. Ikke sjekket senere. Kjedelig samleobjekt dog, liker bedre de komplette Final Fantasy-spilla til SNES og Chrono Trigger som står på hylla =)

Endret av Zerqent
Lenke til kommentar

E.V.O til snes er nok eit av dei mest verdifulle jeg har trur jeg

 

kjøpte når var I USA siden det virket kult ut på forbildet og dinosaur som spiser andre dinosaurer for og bli støre? yes!

 

men glemte region sperre og USA hadde ein anen SNES ein det vi hadde så prøvde og selge den videre men mislykktes...

 

den er rundt 900-1000 kr i dag brukt så tør ikkje finne ut verdien på min som er uåpnet...

 

Ja, det er verdt en god del tenker jeg. De som er i mint condition går for en del :)

Lenke til kommentar

E.V.O til snes er nok eit av dei mest verdifulle jeg har trur jeg

 

kjøpte når var I USA siden det virket kult ut på forbildet og dinosaur som spiser andre dinosaurer for og bli støre? yes!

 

men glemte region sperre og USA hadde ein anen SNES ein det vi hadde så prøvde og selge den videre men mislykktes...

 

den er rundt 900-1000 kr i dag brukt så tør ikkje finne ut verdien på min som er uåpnet...

E.V.O står høyt på ønskelista mi. Jeg bryr meg ikke om spill er sjeldne, men jeg prøver å få tak i noen av de viktigste/beste titlene, samt spill jeg har gode minner fra selv (som E.V.O.). Når jeg pusler med det for alle konsollene til Sega og Nintendo blir det fort mye.. :/

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Jeg småsamler på Nintendo-stuff. Ikke noe stort, men har tatt vare på min gamle GameBoy, GameBoy Color, GameBoy Advance(som jeg for tiden ikke finner etter at jeg flyttet for noen måneder siden, krise!), 3DS og 3DS XL. Dessverre døde den originale GameBoyen min rett før jul, etter 20 års trofast tjeneste. Den vil ikke slå seg på lenger. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...