Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinettet støtter ikke usb 3.0, så det ville jeg ha byttet med noe annet.

Ellers ser det ganske greit ut, stock viften til prosessoren lager mye støy så jeg mener 212-kjølern er verdt det med tanke på mindre støy og bedre temperatur.

Dersom du skal overclocke fx'n ville jeg ha valgt et 990-hovedkort.

Lenke til kommentar

Det ser greit ut, men jeg ville valgt et kabinett av litt mer kvalitet, og LED lyset er unødvendig og bortkastet penger m.t.p. at det ikke er sidevindu på kabinettet. Jeg har slike hvite LED i min PC og det er ikke noe imponerende lyskvalitet. Aftermarket kjøler er ingen dum invistering. Ikke kjøp grafikkort fra forrige generasjon. Og som -7P9X0CAV sier, om du skal klokke vør du heller velge et 990-hovedkort.

Lenke til kommentar

Det ser greit ut, men jeg ville valgt et kabinett av litt mer kvalitet, og LED lyset er unødvendig og bortkastet penger m.t.p. at det ikke er sidevindu på kabinettet. Jeg har slike hvite LED i min PC og det er ikke noe imponerende lyskvalitet. Aftermarket kjøler er ingen dum invistering. Ikke kjøp grafikkort fra forrige generasjon. Og som -7P9X0CAV sier, om du skal klokke vør du heller velge et 990-hovedkort.

 

Kabinette er ikke helt 100 % utvalg, jeg har den dere Fractal R4 Black Pearl.

Men LED lyset er heller ikke helt 100 %.

Jeg har tenkt å ikke overklokke med det første.

Lenke til kommentar

Tydelig at smaken er forskjellig. Jeg teiper over de fleste lysdioder jeg finner... Personlig liker jeg at pc'n ikke syns noe særlig, alternativt at den ser diskret og elegant ut, uten noen form for glitter og ting som lyser/blinker.

Nå er listen oppdatert :p

Endret av Stormforcex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...