Gå til innhold

Konkurranse: Vi har tusenvis av betanøkler til The Elder Scrolls Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er grafikken så dårlig som jeg har hørt?

Kommer ann på hva du mener med dårlig. For å være en MMO er det ganske så pent spør du meg. Er hakke dårligere en Skyrim.

 

NDA er fjernet så du finner mye footage på nett om du leter :)

 

 

Ikke for å virke som en grinebiter her, men.. Grafikken minner overhode ikke om Skyrim og er jo på et mye lavere nivå rent visuelt og teknisk. At spillet ser ganske så bra ut til å være MMO skal jeg si meg enig i men å dra sammenligner med Skyrim blir noe søkt spør du meg.

 

At det er satt til samme univers betyr ikke nødvendigvis at grafikkdetaljene er på samme plan, ei heller at de har noe voldsomt til sammenligningsgrunnlag forøvrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spille har dybde!

Men det kreves at en setter seg inn i det.

Skjønner ikke hvorfor folk klager på det.

Etter 3 betaer, fjære nå til helgen er jeg overbevist om at dette spillet er blant de beste mmoene.

Fighting system er awsomet ^^

 

Og grafikken er fin, skaper bra atmosfære.

Men håper de kanskje som med skyrim kommer med en HQ texture pack :)

Lenke til kommentar

Er grafikken så dårlig som jeg har hørt?

 

Med alt på max så er spillet helt nydelig. Det er ikke like pent som Skyrim med et par hundre mods for å gjøre det uber pent. Men ligger et lite hakk kanskje under Skyrim. Noen områder er ekstremt pene og du går bare å måper, mens andre områder ikke er like imponerende. Ganske så normalt.

 

Men det er dem forskjellige artistiske stilene og hvor flinke dem har vært til å lage spennende omgivelser som imponerer.

 

ESO er uten tvil et av dem peneste mmorpg spillene som finnes. Og når du tar det visuelle og kombinerer det med lyder i omgivelsene og musikk i topp klasse så skal en være ganske så negativ uansett resultat for å ikke bli imponert over hva ZeniMax har laget. Gled deg :) (har du ikke beta tilgang og vil prøve til helga så skal jeg ordne det for deg, send en PM)

Lenke til kommentar

 

Er grafikken så dårlig som jeg har hørt?

 

Kommer ann på hva du mener med dårlig. For å være en MMO er det ganske så pent spør du meg. Er hakke dårligere en Skyrim.

 

NDA er fjernet så du finner mye footage på nett om du leter :)

Grafikken er nok dårligere, men selv synes jeg ESO er et penere spill enn Skyrim. Bedre og livligere fargebruk imo. Skyrim blir litt for mye av det samme.

Lenke til kommentar

Er grafikken så dårlig som jeg har hørt?

Grafikken er veldig tåkete, så jeg MÅ bruke SweetFX for å gjøre den klarere. Og det er en gigantisk forskjell, det blir som å være nærsynt å ta av og på seg briller.

 

Grafikken er god, men kan bli MYE bedre, med rett SweetFX innstillinger. =)

Lenke til kommentar

Grafikken er ikke dårlig, jeg syns den ser bedre ut en Skyrim, men vis du har modda i hjel Skyrim, så kan det ikke måle seg. ESO er et pent og historie rikt spill på lik linje som de andre TES spillene. Jeg vil si at ESO er som Skyrim men som et MMO spill. Men ESO har fordeler og ulemper. Nemlig det å spille med de andre, man burde ha en venn å spille med eller flere. For det kan være pain in the ass å finne groups da folk er mer sære og vil spille alene. Men ellers pent spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...