Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Apper som passer til skolebruk


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i lang stund nå lett rundt for å finne apper som passer til skolebruk. Jeg ser etter apper til iPhone/iPad som helst er gratis, men greit kan koste litt penger. Jeg trenger blandt annet en kalenderapp eller liknende hvor jeg kan legge inn notater for å holde styr på timeplanen på skolen, en app som inneholder matteregler (http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/mathematicus/5e1ae27b-88da-4c3b-ad51-f8a6525532a3 en slik en til iOS hadde vært perfekt hvis noen vet om noe liknende), en app som kan omdanne måleenheter, og hvis noen kommer på andre ting som er fornuftig hadde det vært flott!

 

Kom gjerne med forslag til andre apper som er fint for skolearbeid også, da jeg gjerne vil skyve skolearbeidet mer over på det elektroniske, da det er lettere å bære med seg rundt.

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips! Jeg hadde brukt kalenderappen som var innebygd hvis det ikke var for at det ble litt rotete å blande tingene jeg driver med på fritiden (ligger i den innebygde kalenderen) med det jeg gjør i skolesammenheng. Derfor jeg gjerne ville ha en app.

 

Jeg har også startet å bruke iWork pakken som tipset, og er utrolig fornøyd! Finnes det en måte å få brukt denne pakken på en PC med Windows 7 også? Hadde vært enklere med tanke på at vi bare får bruke PC til å fremføre med.

Lenke til kommentar

 

Wolfram Alpha!

 

Har hørt en god del om denne appen, men har ikke helt forstått hva den er til enda? Kunne jeg fått en kjapp forklaring?

Den tilbyrførst og frems løsningsmetoder og svar på all verdens matematiske uttrykk, samt statistikk og en haug andre fiffige funksjoner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...