Gå til innhold

Intervju: Reaper of Souls skal belønne spillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsåvidt einig, dei kunne godt gjort det viktigare å faktisk vere god. Gje oss større moglegheiter til å manipulere kampane, fleire moglegheiter til å flytte rundt seg runt til dømes, skills som krevjer timing. Mange moglegheiter der, men reknar med det er DPS som vil avgjerde kor "god" ein er også i RoS.

Lenke til kommentar

"? Det som skjedde var at spillere nådde et punkt hvor spillet ble for vanskelig, og de klarte ikke å bekjempe et monster eller døde alt for mye. I stedet for å endre på ferdighetene sine eller lage seg bedre utstyr, gikk de rett til auksjonshuset."

 

For noe piss. Grunnen til at folk gikk til AH var at etter utallige timer med grinding var det bare skrot som droppet og den eneste muligheten for å komme seg videre var å kjøpe ting på AH... Lage seg bedre utstyr? Det var ingen gode items å lage seg i starten siden de hadde begrenset det til iLvl 62 fra crafting...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin.

Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse.

 

Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper.

JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel.

Lenke til kommentar

 

Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg.

 

AtW

Er det Diablo du snakker om her, eller et helt annet spill? Diablo handler nemlig om nettopp loot. Hvis loot ikke er viktig, så er det ikke Diablo.

 

 

Det er din mening, en mening jeg ikke deler.

 

AtW

Lenke til kommentar

Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin.

Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse.

 

Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper.

JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel.

Sikker på dette? Artikkelen sier jo at spillerne skal ha «postbokser» som i WoW.

Lenke til kommentar

 

Snakk om forsøk på å blåse røyk i øynene på spillerbasen sin.

Kjenner jeg blir provosert av at utviklerene faktisk kan si slikt, selv om jeg skjønner de ikke kan gå rett ut og innrømme for en laber jobb de gjorde under Wilson sin ledelse.

 

Gleder meg stort til Reaper of Souls, og ser virkelig fram til en verden uten AH. Det jeg derimot ikke liker, er at det er ingen mulighet til å dele med venner med mindre de ikke spiller sammen med deg når et item dropper.

JA, det eliminerer potensialet for tredjeparter som kan tjene penger, men det er pokker så kjipt likevel.

Sikker på dette? Artikkelen sier jo at spillerne skal ha «postbokser» som i WoW.

Dette gjelder BARE konsollversjonen. For PC er det ikke mulig å bytte med mindre man er i et party når noe dropper, og bare innenfor en viss tidsperiode.

 

Patchen går live i morgen, så du vil kunne se forskjellen da.

 

Forøvrig så er det en misforståelse i artikkelen. Fargene på items er Grey (Broken) - White (Normal) - Blue (Magic) - Yellow (Rare) - Orange (Legendary).

 

Itemene som har en lilla farge er enn så lenge reservert til ting som fungerer som valuta, som f.eks Blood Shards.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

 

 

Personlig synes jeg ett av hovedproblemene med spillet er hele fokuset på loot, gjør loot mindre viktig over hele linja sier nå jeg.

 

AtW

Er det Diablo du snakker om her, eller et helt annet spill? Diablo handler nemlig om nettopp loot. Hvis loot ikke er viktig, så er det ikke Diablo.

 

 

Det er din mening, en mening jeg ikke deler.

 

AtW

 

 

Tror vi har hatt denne diskusjonen før altså :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En gjenspillingsverdi basert på morsom, varierende og utfordrende gameplay kunne jo vært en ide?

 

AtW

Og hvorfor ikke legge et slikt fokus på loot, som diablo med flere har, oppå dette så man kan oppleve progresjon på karakteren sin selv etter man har nådd høyeste level?

 

Nå har man riktig nok paragon level i diablo som og gir det en fast, dog liten, progresjon etter du har nådd høyeste leveren på karakteren. Men som allerede hintet til er ikke denne akkurat like merkbar som å få nye sko med rett stats i forhold til måten man har bygget karakteren si.

 

Men jeg så og noen andre kommentere at du og noen andre allerede har hatt denne diskusjonen, så da antar jeg at uansett hva jeg skriver så vil du fortsatt mene at diablo burde være et spill bygget opp helt annerledes. Altså, et annet spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

**

**

Dette gjelder BARE konsollversjonen. For PC er det ikke mulig å bytte med mindre man er i et party når noe dropper, og bare innenfor en viss tidsperiode.

 

Patchen går live i morgen, så du vil kunne se forskjellen da.

 

Forøvrig så er det en misforståelse i artikkelen. Fargene på items er Grey (Broken) - White (Normal) - Green (Common) - Blue (Magic) - Yellow (Rare) - Orange (Legendary).

 

Itemene som har en lilla farge er enn så lenge reservert til ting som fungerer som valuta, som f.eks Blood Shards.

 

Green = Set items eller har de forandret på dette nå?

 

@ATW

D3 is all about the loot :)

Lenke til kommentar

Så klart skal loot vere ein viktig del av Diablo 3, men per no er det så og seie utelukkande sheet-DPS som definerer om ein klarer noko eller ikkje. For å seie det på ein anna måte kunne effektiv DPS med fordel i større grad vore styrt av prestasjonen til kvar enkelt spelar og ikkje berre eit enkelt tal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...