Gå til innhold

[Løst] "Sweet page" dukker opp hver gang jeg starter chrome


Anbefalte innlegg

TL;DR

Lastet ned malware, får ny tab med "sweet page" selv etter å ha installert windows på nytt

 

Hei!

 

For en uke siden så lastet jeg ned "visual boy advance" (emulator for game boy spill.)

 

Jeg ville gjøre det raskt, så jeg lastet ned fra første link på google.

 

Etter installasjonen oppdaget jeg at jeg fikk med masse malware og drit. Det meste var lett å bli kvitt, men "sweet page" dukker opp som en ny tab hver gang jeg starter crome.

 

Jeg hadde uansett kjøpt meg ny systemdisk, så jeg tenkte det var like greit å installere windows på nytt, men av en eller annen grunn så dukker FORTSATT sweetpage opp når jeg starter chrome i den nye windowsen!

 

Jeg har dog logget inn på den samme bruker i chrome, så jeg går ut i fra at det er en eller annen innstilling jeg ikke vet om?

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hmm.. Takk for tipset, men den tipser meg om å fjerne utvidelsen. Det er ingen sweet page utvidelse på min chrome... o.O

 

 

 

Jeg har dog en disk i maskinen med personlige filer (Bilder, filmer osv.), men jeg kan ikke se for meg at windows har begynt å kjøre filer fra den disken uten å spørre meg?

 

Kjører forøvrig windows 8.1

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...