Gå til innhold

House of Cards - Netflix


Anbefalte innlegg

Nå handler jo sesong 1 og 2 på veien mot det å bli president. I sesong 3 så har han blitt president, og det sier seg selv at ikke like mye korrupsjon osv. som foregår i de to første sesongene kan fortsette på lik linje. Jeg synes iallefall sesong 3 holder en god figur, selv om starten var litt treg. De siste 6-7 episodene tar seg opp, og den Frank man blir kjent med, kommer virkelig frem igjen. Viser seg som en kynisk drittsekk. Kanskje ikke sesong 3 er like spennende som de to første, men nå er vel ikke House of Cards en action-serie heller. Den er iallefall langt i fra søppel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Denne tråden er for generell diskusjon rundt House of Cards. Det er lov å si meningen sin om serien - men man må også være forberedt på å kunne grunngi svaret. Hvis man mistenker trolling, trenger man ikke å svare på innlegget - da er det bedre å rapportere innlegget.

 

Jeg fjernet to innlegg for å unngå videre krangel.

 

Kommentering av moderering tas på PM.

Lenke til kommentar

Da får jeg komme med en grunn til det jeg skriver. Historien er elendig og  totalt usansynlig, det tullet med å snakke til seerne er helt idiotisk. Og skuespillerne er med få unntak totalt ubrukelige. Filmingen er elendig og selve storyen er det ingen som tror på. Eneste skuespiller som er flink er Michael Kelly, han gjør en fremragende jobb. Wright er en katastrofe. Håper ikke det kommer flere sesonger. Det må være mulig å ha andre meninger uten å bli møtt med at det er "trolling" for det er det ikke. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Spoilervarsel

 

Høgdepunktet i sesongen var Frank sin tale i slutten av episode 12, der han overraskande trekk seg som president. Verkemiddelet med å henvende seg direkte til sjåaren forsterkar det heile, i det Underwood anklagar også sjåaren for å ha blitt underhaldt av den umoralske politiske reisa han har vore vitne til.

Lenke til kommentar

Spoilervarsel

 

Høgdepunktet i sesongen var Frank sin tale i slutten av episode 12, der han overraskande trekk seg som president. Verkemiddelet med å henvende seg direkte til sjåaren forsterkar det heile, i det Underwood anklagar også sjåaren for å ha blitt underhaldt av den umoralske politiske reisa han har vore vitne til.

Så vet vi det. Det var betryggende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...