Gå til innhold

Trenger bare en enkel adapter (U.S til NO)


nikkkko

Anbefalte innlegg

1922867_10152203657626578_728846573_n.jp

 

Hadde mange sånne her når jeg bodde i Norge.

Har vert i flere butikker i Halden, og har søkt på nett.

Finner all slags typer bortsett fra det jeg trenger (en billig liten greie).

 

Trenger ikke en sånn dyr greie som kan brukes over hele verden. Trenger ikke med sikring eller no.

 

I Halden hadde ikke elektriker butikken "Sikringen" den.

Euronik hadde ikke.

 

Hvor kan jeg bestille på nett, helst i norge så det ikke tar så lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Volten og hertzen er ikke det samme i usa, så du trenger uansett en som er litt dyrere og som endrer strømmen til vår standard.

Svært mange strømforsyninger i dag takler alt fra 100V til 240V (bare ta en titt på de du har, står trykt på selve strømforsyningen). På disse trenger man bare en enkel omformer.

Lenke til kommentar

 

Volten og hertzen er ikke det samme i usa, så du trenger uansett en som er litt dyrere og som endrer strømmen til vår standard.

Svært mange strømforsyninger i dag takler alt fra 100V til 240V (bare ta en titt på de du har, står trykt på selve strømforsyningen). På disse trenger man bare en enkel omformer.

 

Ikke alle.

Lenke til kommentar

Husk å sjekke nettfrekvensen også, ikke bare spenningebn. Enkelte strømforsyninger støtter 100-240V, men funker bare på 50 Hz. Måtte kjøp ny barbermaskin sist jeg var i USA, den jeg hadde med fra Norge hadde velger 110V/230V, men det viste seg at den ikke funket på 60 Hz (og var også merket med 50 Hz).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...