Gå til innhold

Denne beste videospilleren lar deg se én time ekstra film (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

myten var san for 3 år siden, VLC i dag og 3-5 år siden hvar når den var fokus på ein lettvekter, i dag er den støre fokus på stabilitet og kvalitet som gjort den til tungvekter

ser at poenget var bare og visse det var lettere videospillere , men ville vært skjekt og sett ein test av mange forsjellige avspillere

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Hei!

 

Hvor kommer BSplayer ut på denne testen da, rart de ikkje er tatt med

 

 

Testet dere med LUX meter at alle spilte videoene med samme lysstyrke (tross samme innstillinger på PCen)?

 

Ja, 150 nits over hele linja.

 

Skulle ynskje de hadde tatt med BSplayer sjølv om det har eit litt uheldig namn.

 

Da tester vi BSplayer også! Oppdaterer artikkelen når resultatet er klart en gang i løpet av ettermiddagen :)

/Anders

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ta gjerne med J river media Center også om dere gidder :)

 

AtW

Det får vi til til i morgen :)

Resultatet fra test av BSplayer er nå på plass.

 

/Anders

 

 

Suverent, Under "Video" i programmet, så kan man sette opp automatiske innstillinger, "Red October Standard" og "Red october HQ", sistnevnte bruker MadVR, og vil antakelig bruke mere strøm, førstnevnte er nok mere sammenliknbart med konkurrentenes standard-innstillinger. Men dere velger såklart selv hva dere synes er mest spennende å teste.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har selv brukt GOM i 5 år nå og har 3 skins for den under belte også. Kan dermed med et åpent hjerte anbefale folk å prøve den ut, spiller alt like bra som VLC og er heller ingen tungvekter når det kommer til ressurs bruk. Har også noen ypperlige innstillinger som jeg selv savner i VLC når jeg er på en datamaskin som bruker den, Som A-B repeat, konge kontroll panel og smart kodek system. Eneste som kanskje kan være en turn off for mange er et dårlig skinning samfunn siden skinning systemet generelt er ganske dårlig i forhold til VLC. Men ellers ganske bra program :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg bruker VLC fordi den har støttet alle type filer jeg har kastet over den, noe Windows media player, Quicktime eller andre ikke har klart. Hva er vitsen med en avspiller som klarer å holde ut i 20 timer på batteri hvis den ikke klarer å spille av filen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...