Gå til innhold

[Løst] Gaming Laptop og PS4 eller bare en sterk PC?


Anbefalte innlegg

Hei. Etter siste tråd spurte jeg om neste genrasjons konsoll eller pc. Nå har jeg bestemt meg for å ha enten en gaming laptop til å ta med rundt og en ps4 hjemme eller en sterk pc til å bare ha hjemme. Jeg synes selv at gaming laptop og ps4 høres bedre ut, men hvis jeg skal ha noe til å makse ut lenge må jeg jo ha en sterk pc. Så da er valget mellom å spille hvor som helst med kanskje snart lavere grafikk eller være støkk hjemme med masse kraft. Jeg synes egentlig at denne tråden er litt for nære samme tråd så hvis noen administatorer eller noe synes den er for lik så er det bare å stenge den.

post-329908-0-47210800-1392758044_thumb.jpg

post-329908-0-23447600-1392758055.png

post-329908-0-25446700-1392758068.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kremt, den 18 Feb 2014 - 22:22, sa:

Lett stasjonær :)

Laptop og konsoll er for mange kompromisser. Husk også at PS4 ikke blir så billig til slutt etter du har kjøpt alt du skal ha til den, og grafikken og frameraten er fortsatt dårligere enn en god PC.

Men da kan jeg ikke reise rundt? Og jeg har hatt en ps3 i 6 år nå og har ikke hatt noen problemer. Den har også mange eksklusiver.

Lenke til kommentar
Oladag, den 18 Feb 2014 - 23:00, sa:

Hvis du kan klare deg med en stasjonær ville jeg anbefalt det siden du får den beste spillopplevelsen :)

Ja det høres bra ut, men hva med eksklusivene til ps4 da? Kommer jeg ikke til å få spilt mange grafikkkrevende spill med en laptop? Jeg har sett at en gtx 770m kan kjøre bf4 på ultra med høyeste resolution. Kan det komme flere spill som krever mer en det?

Lenke til kommentar

 

Oladag, den 18 Feb 2014 - 23:00, sa:

Hvis du kan klare deg med en stasjonær ville jeg anbefalt det siden du får den beste spillopplevelsen :)

Ja det høres bra ut, men hva med eksklusivene til ps4 da? Kommer jeg ikke til å få spilt mange grafikkkrevende spill med en laptop? Jeg har sett at en gtx 770m kan kjøre bf4 på ultra med høyeste resolution. Kan det komme flere spill som krever mer en det?

 

"Kommer det flere spill som krever mer enn det?" Selvfølgelig. Utviklingen går relativt fort så om noen år vil du måtte oppgradere. En laptop vil bli raskere utdatert enn en gaming PC som også kan oppgraderes. Hvorfor ikke kjøpe en god gaming PC nå og PS4 om noen år når det faktisk har kommet noen eksklusive som er verdt å spille? Du må ta valget selv her.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar
Taake89, den 19 Feb 2014 - 09:16, sa:

For å makse spill så varer en pc maks i 2 generasjoner, dvs 2 stk skjermkort til 4k stykket hver gang.

 

En ps3/ps4 vil aldri makse noe som helst, men se helt fint ut.

 

Kjøp en ps4 og en stasjonær og få det beste fra begge verdener. Drit i laptop.

Det ser jeg ikke noe vits i. Da er jeg redd for å bruke en mer enn den andre. Uansett kan jeg lan spille med laptop. Det holder med en sterk da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...