Gå til innhold

Test: SteelSeries Sensei Raw


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden logitech mx 500 med 800 dpi den som ble kåret som den første gaming musen. jeg har hatt diverse "gaming muser" oppigjennom. jeg faller alltid tilbake til mx 500 nettop fordi det ikke er laget noe bedre. Folk betaler 6-700 kr for denne på ebay for brukte da den har gått ut av produskjon for mange år siden.. but it still the KING besides Intelli explorer 3.0 !!!

Lenke til kommentar

"Men hvorfor måtte de lage den så glatt?"...
Det finnes både Sensei RAW Glossy (som dere testet her), og Sensei RAW Rubber:
http://www.dustinhome.no/product/5010639267/steelseries-sensei-raw-glossy-laser-mouse-usb/
http://www.dustinhome.no/product/5010639260/steelseries-sensei-raw-rubber-laser-mouse-usb/

Selv likte jeg faktisk best den "glossy"-modellen, og det av 2 grunner: den er lettere å holde ren (la oss være ærlige: det finnes de som spiser foran PCen), og jeg har dårlige erfaringer med slike mus med et gummibelegg (selv om det kan være et problem kun hos Razer...), da det gjerne blir slitt bort med tiden.
Man må velge ordene med omhu når det er snakk om "mus", "glatt", og "gummi"... :green:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

siden logitech mx 500 med 800 dpi den som ble kåret som den første gaming musen. jeg har hatt diverse "gaming muser" oppigjennom. jeg faller alltid tilbake til mx 500 nettop fordi det ikke er laget noe bedre. Folk betaler 6-700 kr for denne på ebay for brukte da den har gått ut av produskjon for mange år siden.. but it still the KING besides Intelli explorer 3.0 !!!

 

nah MAD CATZ Cyborg Transformer 9000 er bedre

Lenke til kommentar

Kan ikke hardware.no ha som standard å teste en hvilken som helst koffert påfølgende en slik test av mus?

 

Jeg måtte konsentrere meg hardt (uh..) for komme meg gjennom denne artikkelen. :-P

 

Men litt alvorlig; når musa finnes med gummioverflate og dere valgte å teste den med glatt overflate, så burde ikke det fremstilles som en negativ ting, da jeg vil anta at folk kjøper etter preferanse. Hadde musa bare kommet i glatt utgave og ingen andre varianter, da kunne det vært et minus.

 

Og det at glatt overflate samler mer rusk er tildels litt pisspreik egentlig, det er bare fordi rusket er mer synlig på en slik pianolakkoverflate at det føles slik. Det er uansett enklere å rengjøre slik PaladinNO nevnte. Og selv om man ikke spiser er uansett fingre fettete av natur og vil dermed legge fra seg en skittrand rundt der man har fingrene. Gaminghansker anyone?

Lenke til kommentar

siden logitech mx 500 med 800 dpi den som ble kåret som den første gaming musen. jeg har hatt diverse "gaming muser" oppigjennom. jeg faller alltid tilbake til mx 500 nettop fordi det ikke er laget noe bedre. Folk betaler 6-700 kr for denne på ebay for brukte da den har gått ut av produskjon for mange år siden.. but it still the KING besides Intelli explorer 3.0 !!!

 

Helt enig! Sitter med mx518 fortsatt og har en i reserve :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...