Gå til innhold

Asus RT-AC66U - kan jeg forvente bra hastighet i hele huset?


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette bidrar noe, men jeg endte opp med å kjøpe en Ubiquiti Unifi Pro (http://www.dustinhome.no/product/5010637576/ubiquiti-unifi-pro-802-11n-poe-access-point/) som jeg koblet til routeren.

 

Etter dette har nettverket vært dønn stabilt.

 

Så det er tydelig at jeg har et problem med den trådløse delen av routeren.

 

Hvordan koblet du denne til routeren? Har samme problem som deg, men såvidt jeg forstår, er UNIFI et eget system?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Bare for å følge opp, nå 5 år senere. Unify Pro-en var et godt valg. Dønn stabilt i 5 år. Nå har Ubiquiti laget sin egen mesh router Ubiquiti Amplifi HD - - som nok ville vært valget i dag. Men Unify Pro-en fungerer så bra at trådløst nett er en no-brainer for meg nå. 

 

Det jeg undrer på er om du har restartet Unifi pro'en enda  :)  

Lenke til kommentar

Ja, jeg har gjort det ett par ganger i løpet av denne 5-årsperioden. Men strømmen har nok gått flere ganger enn jeg har manuelt restartet den. Om feilen faktisk har ligget på Unifien eller ikke skal jeg ikke være bombesikker på.

 

Men summa summarum oppleves utstyret som superstabilt og "it's just working". Det har gjort at jeg har blitt en fan av Ubiquiti.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har gjort det ett par ganger i løpet av denne 5-årsperioden. Men strømmen har nok gått flere ganger enn jeg har manuelt restartet den. Om feilen faktisk har ligget på Unifien eller ikke skal jeg ikke være bombesikker på.

 

Men summa summarum oppleves utstyret som superstabilt og "it's just working". Det har gjort at jeg har blitt en fan av Ubiquiti.

 

Ja, selv om ikke jeg har hatt det så lenge så er det slik du sier: Det bare virker. Det er vel derfor det er så mange som er fornøyd med Ubiquiti/Unifi også. 

Lenke til kommentar

Joda, Unifi Aper er veldig bra, dog har Ubiquiti endel utfordringer på endel annet, de brukte år på og fikse seriøse feil i firmware på switchen sine på Unifi, og vi prater om feil som tar ned hele nettverket i og med switchen hadde en bug som stoppet dhcp-pakker, de laget en fiks som krevde at brukeren måtte fikse sitt eget script for og i det heletatt få nettverket sitt til og fungere, selv om de laget denne fiksen så ville de ikke være med på at det var en feil...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...