Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårtransplantasjon i utlandet.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å utføre en hårtransplantasjon. Jeg er lei av å irritere meg over att jeg mister håret mitt. Er i midten av 20 årene, så syntes det skal være unødvendig.

 

Lurer på å kombinere ett inngrep med en utenlandstur. Noen som har noen erfaringer med det? Virker som det er mulig å spare en del penger på det.

 

Fant denne siden. http://www.royalestethic.com/no/hair-grafts

 

Vet ikke helt hvordan jeg kan vite hvilke sider som er bra eller ikke.

 

Noen som har noen tips eller erfaringer?



Anonymous poster hash: 76129...ba8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte dette selv, men stod over.

 

Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut.

 

Det beste er å akkseptere det.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vurderte dette selv, men stod over.

 

Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut.

 

Det beste er å akkseptere det.

Er jo mulig og gjennomføre flere transplantasjoner etter hvert som du mister mer hår.

 

Er på vippe pinnen på om jeg skal gjennomføre en sånn transplantasjon eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 76129...ba8

Lenke til kommentar

Jeg vurderte dette selv, men stod over.

 

Dette er bare et midlertidig løsning. De tar hår fra sidene og fester på toppen. Men så starter du å miste mer og mer hår, så få du slike bare områder nedforbi der du har fått transplantsjon. Vil bare se tåpelig ut.

 

Det beste er å akkseptere det.

 

Dette. Det er naturlig for menn å miste hår. Jobb med deg sjølv og tankene dine så du klarer å akseptere det.

 

Transplantasjon er som å pisse i buksa når du fryser ;)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 5 år senere...
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...