Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe ny telefon og for første gang "oppgradere" til en moderne smarttelefon. Har vurdert noen av Samsung sine, men min nåværende telefon er som en mygg i forhold til dagens mobiler.

 

Ta for eksempel en telefon som Galaxy S3; er det et problem å ha den i en normal bukselomme?Jeg ser for meg at den ville knekt i to hver gang jeg satt meg ned. Å ha den i jakkelommen er egentlig ikke et alternativ, jeg vil heller ikke måtte ta den ut hver gang jeg setter meg ned.

 

Se bort fra Note-telefonene, skaper dagens størrelser et problem i hverdagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si det skaper et problem for meg selv, hvis jeg tar det til det ekstreme får jeg plass til bilnøklene, et 6000mAh batteri og min HTC One i samme lomme. Men det er såklart noe jeg legger merke til, og ikke svært komfortablet å sitte med. Bare telefonen og øreplugger går dog helt fint, og de er begge i høyrelomma hver eneste dag uten at jeg merker at de er der.

 

jeg ser dog problemet for de som kanskje har litt mindre lommer, men for de så finnes det jo også for eksempel Sony Xperia Z1 Compact, som virker som et formidabelt valg for de som trenger en mindre telefon. Selv om mange av de mindre smarttelefonene vanligvis må ofra mye for å komme seg ned i størrelse, ser det ut til å være noe som endrer seg litt etter litt.

 

Når har jeg dog ikke prøvd å gå med en Note i lomma, men har brukt fler av dem, og de virker ikke for store for den, men det kan nesten virke som at den skulle blitt bøyd av at jeg satt meg ned.

Lenke til kommentar

Jeg går med Note i lommen hver dag. Det var dog en av buksene mine jeg måtte kassere da den hadde lommen for høyt oppe og det ble ubehagelig da jeg satt meg ned. Men den var slitt likevel, så det gjorde ikke noe. Men hvis man ikke vil ha så store telefoner så finnes jo Samsung S4 mini som min kone har, det er en knall telefon med liten formfaktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...