Gå til innhold

South Park-spill bruker ikke Uplay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er verst: At de dropper UPlay, eller at idioter som vanlig godtar tvert at man blir tvunget til å bruke Steam. Hvorfor kan det ikke være valgfritt?

 

Tvinge oss til å bruke UPla? Buuuu!

Tvinge oss til å bruke Origin? Buuu!

Tvinge oss til å bruke Steam? Helt greit for folk flest. WTF?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst: At de dropper UPlay, eller at idioter som vanlig godtar tvert at man blir tvunget til å bruke Steam. Hvorfor kan det ikke være valgfritt?

 

 

Antakeligvis fordi achievements etc. integreres i spillet, og det koster penger å støtte flere plattformer.

 

 

For å få det på det rene: Du liker faktisk Uplay?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst: At de dropper UPlay, eller at idioter som vanlig godtar tvert at man blir tvunget til å bruke Steam. Hvorfor kan det ikke være valgfritt?

 

Tvinge oss til å bruke UPla? Buuuu!

Tvinge oss til å bruke Origin? Buuu!

Tvinge oss til å bruke Steam? Helt greit for folk flest. WTF?

 

Kanskje pga mange har et stort Steam biblotek ifra før, fra forskjellige utgivere istedenfor bare 1.

 

Og når da forskjellige utgivere tvinger folk til å bruke en egen platform bare for deires egne spill så blir det litt tungvint?

 

Men selvfølgelig i en ideel verden burde vi ikke vert avhengi av Steam/Origin/Uplay, isteden burde vi fått DRM fri versjon av spillet og disse tjenestene var en ekstra funksjon som en kunne ta i bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker faktisk fremfor DRM-fritt. Det beste ville selvfølgelig vært at hver enkelt bruker kunne velge om de ville ha det eller ikke.

 

Men Steam fungerer utrolig bra for meg og gjør det lettere. Jeg byttet pc et par ganger i fjor, og for de fleste spill var det null stress å fortsette der jeg slapp på ny maskin etter svært kort tid. At spillene i tillegg holder seg oppdatert og er samlet på et sted er et stort pluss.

 

Argumentet om at man leier fremfor å eie spillene forstår jeg godt, men jeg tror neppe det blir noe problem med det første når man ser på hvor godt butikken til Steam går.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst: At de dropper UPlay, eller at idioter som vanlig godtar tvert at man blir tvunget til å bruke Steam. Hvorfor kan det ikke være valgfritt?

 

Tvinge oss til å bruke UPla? Buuuu!

Tvinge oss til å bruke Origin? Buuu!

Tvinge oss til å bruke Steam? Helt greit for folk flest. WTF?

 

Ideelt sett skulle det vore valfritt, men eg trur svært mange ville kjøpt spelet på steam uansett. Både Uplay og Origin er rimeleg patetiske tenester i forhold til Steam per i dag og framstår berre som eit ekstra lag med irriterande DRM som ein stadig må oppdatere. Steam er kanskje berre DRM, men det er også ei knagande god teneste som ein typisk bruker uansett. Viss dette spelet kom på GoG samtidig ville eg personleg uansett kjøpt spelet på Steam, og då er det supert å sleppe Uplay!

Lenke til kommentar

 

Gleder meg til å spille dette like mye som Cartman gjorde med Nintento Wii :)

 

Skal kjøpes samme dag som det kommer ut :)

IceBlitz jeg anbefaler deg å fryse deg selv ned. Melder meg frivillig til å vekke deg opp når spillet blir lansert. I promise ;')

 

 

 

Hahahaha :D

 

Men hva hvis det kommer et snøskred og du ikke finner meg og jeg blir liggende nedfryst frem til noen finner meg i en fjern fremtid? Da finner jeg vel ikke The Stick of Truth noe annet sted enn på et museum? :D

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg til å spille dette like mye som Cartman gjorde med Nintento Wii :)

 

Skal kjøpes samme dag som det kommer ut :)

IceBlitz jeg anbefaler deg å fryse deg selv ned. Melder meg frivillig til å vekke deg opp når spillet blir lansert. I promise ;')

 

Hahahaha :D

 

Men hva hvis det kommer et snøskred og du ikke finner meg og jeg blir liggende nedfryst frem til noen finner meg i en fjern fremtid? Da finner jeg vel ikke The Stick of Truth noe annet sted enn på et museum? :D

Du får satse på at du ligger fryst frem til år 3.000,

noe ala. Futurama. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Uplay eller Steam er som pest eller kolera. Kan ikke spillutviklerne se til å støtte en en plattform som ikke har en så sinnssykt invaderende DRM, for eksempel gog.com?

 

Som dere sikkert ser av avataren min er jeg en fan av South Park, og jeg hadde tenkt å kjøpe spillet. Men hvis jeg trenger Steam kan det like greit være.

Lenke til kommentar

Steam krever at det skal kjøre hele tiden mens jeg spiller. Det kommer opp med irriterende varsler oppgraderinger, og popups med reklame for drit jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Og mens jeg spiller kommer det popups med irretende achievements, og de kommer med varsler om at vennene mine gjør ditt og datt.

 

Kort og greit virker det som om Steam prøver å være en del av livet mitt, og ikke klarer å skjønne at alt jeg vil er å spille spillene mine.

 

Edit: Jeg liker ikke GOG pga. utvalget. Jeg liker distribusjonsplattformen og at det er DRM-fritt.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg til å spille dette like mye som Cartman gjorde med Nintento Wii :)

 

Skal kjøpes samme dag som det kommer ut :)

IceBlitz jeg anbefaler deg å fryse deg selv ned. Melder meg frivillig til å vekke deg opp når spillet blir lansert. I promise ;')

 

Hahahaha :D

 

Men hva hvis det kommer et snøskred og du ikke finner meg og jeg blir liggende nedfryst frem til noen finner meg i en fjern fremtid? Da finner jeg vel ikke The Stick of Truth noe annet sted enn på et museum? :D

Det går nok bra

 

Du hører vel fra deg selv via telefonen som kan ringe tilbake i tid? Eller ignorerte du bare den samtalen? ;-)

Lenke til kommentar

Steam krever at det skal kjøre hele tiden mens jeg spiller. Det kommer opp med irriterende varsler oppgraderinger, og popups med reklame for drit jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Og mens jeg spiller kommer det popups med irretende achievements, og de kommer med varsler om at vennene mine gjør ditt og datt.

 

Kort og greit virker det som om Steam prøver å være en del av livet mitt, og ikke klarer å skjønne at alt jeg vil er å spille spillene mine.

 

Edit: Jeg liker ikke GOG pga. utvalget. Jeg liker distribusjonsplattformen og at det er DRM-fritt.

 

Nesten alt du klager over her (bortsett fra DRM og at det må kjøre) kan slås av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg til å spille dette like mye som Cartman gjorde med Nintento Wii :)

 

Skal kjøpes samme dag som det kommer ut :)

IceBlitz jeg anbefaler deg å fryse deg selv ned. Melder meg frivillig til å vekke deg opp når spillet blir lansert. I promise ;')

 

Hahahaha :D

 

Men hva hvis det kommer et snøskred og du ikke finner meg og jeg blir liggende nedfryst frem til noen finner meg i en fjern fremtid? Da finner jeg vel ikke The Stick of Truth noe annet sted enn på et museum? :D

Du får satse på at du ligger fryst frem til år 3.000,

noe ala. Futurama. :p

 

 

And when I want to knock it up a notch, I can just poke em with the stick of truth. BAM! :D

 

 

 

 

 

 

Gleder meg til å spille dette like mye som Cartman gjorde med Nintento Wii :)

 

Skal kjøpes samme dag som det kommer ut :)

IceBlitz jeg anbefaler deg å fryse deg selv ned. Melder meg frivillig til å vekke deg opp når spillet blir lansert. I promise ;')

 

Hahahaha :D

 

Men hva hvis det kommer et snøskred og du ikke finner meg og jeg blir liggende nedfryst frem til noen finner meg i en fjern fremtid? Da finner jeg vel ikke The Stick of Truth noe annet sted enn på et museum? :D

Det går nok bra

 

Du hører vel fra deg selv via telefonen som kan ringe tilbake i tid? Eller ignorerte du bare den samtalen? ;-)

 

 

 

Jeg ignorerte hvertfall en tulling som påstod å ringe fra fremtiden og utgi seg for å være meg. På vei opp til fjellet nå for å fryse meg ned bittelitt :D

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...