Gå til innhold

Klart for kamp med stridsvogner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

 

Nesten så jeg vurderer en Xbox for å gruse noobs :D

Konsoll Auto Aim > Skill :p

Hjelper ikke det når motstanderen står i 90 graders vinkel mens jeg har vinklet tanksen riktig :p

faktisk er det enklere å penetrere på xbox 360 versjonen, det har de sakt, grunnen er at det er vanskelikere å sikte på små punkter.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nesten så jeg vurderer en Xbox for å gruse noobs :D

Konsoll Auto Aim > Skill :p

Hjelper ikke det når motstanderen står i 90 graders vinkel mens jeg har vinklet tanksen riktig :p

faktisk er det enklere å penetrere på xbox 360 versjonen, det har de sakt, grunnen er at det er vanskelikere å sikte på små punkter.

 

Regnet nesten med det. Mister jo presisjonen som musen gir. Men det vil naturligvis fortsatt hjelpe å vinkle tanksen riktig. Ellers er jo hele morroa borte.

Lenke til kommentar

Malvado, jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hvis en ikke kan diskutere hva som kjennetegner xbox 360-versjonen av World of Tanks under en artikkel som omhandler xbox 360--versjonen av World of tanks, er det vanskelig å diskutere artikkelen?

 

Noen her som har testet betaen? Er det noe vits å prøve spillet når man har PC-versjonen?

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Når man putter "mikrotransaksjoner" og "bedre tanks" i samme setning blir jeg fort skeptisk.

Hvor store fordeler får du egentlig ved å bruke ekte penger?

Hovedfordelen er mer ingame credits og exp. Dette får du ved å kjøpe en boost for x antall dager.

Du kan også kjøpe tanks for gull (valuta kjøpt for ekte penger), og disse tjener mer credits pr. kamp.

Det kan diskuteres om disse "premium-tanksene" er bedre enn andre, men selv synes jeg ikke det. Selvsagt, når du som ny spiller kjøper en Tier 8 tanks (du begynner på Tier 1), er denne selvsagt mye bedre enn den du selv kjører, men den vil bli matchet av likeverdige tankser som er kjøpt for credits.

 

En ny spiller vil imidlertid ikke gjøre det spesielt godt i en slik tanks, da han på ingen måte har nok erfaring til å hevde seg på Tier 8. Derav uttrykk som "0K Löwe player"; en spiller med mindre enn 1000 kamper (nei, det er ikke mye), som har kjøpt seg en premium-tank og ødelegger for laget.

 

Fordelene av å bruke penger var nok noe større før, da noen premium-tanks (og vanlige tanks) var svært vanskelige å ta ut, uten å bruke såkalt gull-ammo, altså ammunisjon du kan kjøpe for gull (gull-ammo har høyere penetreringsevne enn vanlig). Denne typen ammo kan nå kjøpes for credits, noe som har gjort vogner som er svært avhengige av pansringen vanskeligere å spille, men også fjernet mye av P2W aspektet knyttet opp mot dette.

 

Konklusjonen min er altså at nei, man får ikke store fordeler ingame av å bruke ekte penger, det er i bunn og grunn skills det kommer ned til.

Endret av olefurz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...