Gå til innhold

Lurer du på navnet til en Reklame?


Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Slik som film, sang og serie tråden kan du poste her vist du lurer på navnet til en reklame du har sett men ikke husker navnet på

 

Jeg starter, jeg husker en reklame som jeg ikke vet navnet på, i reklamen så er det noen ungdommer som banker på hos en fyr og når han åpner sier dem matti do you wanna party ho ho ho

 

Nevermind fant den men håper denne tråden kan bli brukt framover når folk lurer på navnet til en reklame

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=_39-Zd7ulfI

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jeg kaste inn en request også.

Må være ganske gammel reklame, men sikkert ikke før 2000.

Mener å huske det være en gass/besin/olje/statoil reklame eller noe.

 

I hovedsak handlet det om en "kjedereaksjon" hvor en gutt ikke fikk tatt bussen til kirken for å synge i kor.

Dette var fordi busssjåføren ikke fikk maten sin på restaurant, pga. kjøkkenet ikke hadde gass til ovnen. Reklamen ender med noe som at en bil kommer med gass til restauranten, busssjåføren for spist, og får kjørt bussen videre, plukker opp ungen og kommer seg til kirken. Reklamen avslutter med at ungen kommer seg sammen med koret å starter å synge.

 

Har lett etter reklamen lenge på youtube, men ikke funnet noe.

Lenke til kommentar

Har en jeg har lett etter en stund. Vi snakker noen ungdommer som sitter i en sofa og kjeder seg. Plutselig hopper en annen fyr inn i teit kostyme, mens CD-spilleren (eller noe sånt) spiller noe hard rock. Teksten var noe med "There'll be trouble on the earth when Haily's giving birth (eller noe sånt, har ikke peiling), The wicked death is on it's way, and who's gonna pay, yeah." Hele greia er at noe med at TVen er i stykker, så de gjør så godt de kan for å more seg. Husker ikke engang hva det var reklame for, men likte sangen. Men hvem er bandet, og hva heter sangen?

Lenke til kommentar

Da kan jeg kaste inn en request også.

 

Må være ganske gammel reklame, men sikkert ikke før 2000.

Mener å huske det være en gass/besin/olje/statoil reklame eller noe.

 

I hovedsak handlet det om en "kjedereaksjon" hvor en gutt ikke fikk tatt bussen til kirken for å synge i kor.

Dette var fordi busssjåføren ikke fikk maten sin på restaurant, pga. kjøkkenet ikke hadde gass til ovnen. Reklamen ender med noe som at en bil kommer med gass til restauranten, busssjåføren for spist, og får kjørt bussen videre, plukker opp ungen og kommer seg til kirken. Reklamen avslutter med at ungen kommer seg sammen med koret å starter å synge.

 

Har lett etter reklamen lenge på youtube, men ikke funnet noe.

 

Er ikke det en reklame for norsk gass eller noe lignende?

Lenke til kommentar

Tror jeg også har sett den Ares NOR. Sikker på at den er norsk?

Jeg er faktisk usikker, mener å huske at den er norsk, bortsett fra at det ikke er noen dialog i reklamen som jeg husker. Kirke sangen var vel ikke norsk men.

Siden jeg ikke husker hvor gammel reklamen er, så blir jeg mer usikker, pga. jeg ser svært lite på Norsk TV, men går som regel i National Geographics.

 

 

Da kan jeg kaste inn en request også.

 

Må være ganske gammel reklame, men sikkert ikke før 2000.

Mener å huske det være en gass/besin/olje/statoil reklame eller noe.

 

I hovedsak handlet det om en "kjedereaksjon" hvor en gutt ikke fikk tatt bussen til kirken for å synge i kor.

Dette var fordi busssjåføren ikke fikk maten sin på restaurant, pga. kjøkkenet ikke hadde gass til ovnen. Reklamen ender med noe som at en bil kommer med gass til restauranten, busssjåføren for spist, og får kjørt bussen videre, plukker opp ungen og kommer seg til kirken. Reklamen avslutter med at ungen kommer seg sammen med koret å starter å synge.

 

Har lett etter reklamen lenge på youtube, men ikke funnet noe.

Er ikke det en reklame for norsk gass eller noe lignende?

 

Jeg tror dette selv, men har prøvd å søke rundt det, men finner intet.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Jeg tror dette selv, men har prøvd å søke rundt det, men finner intet.

Jeg fant, jeg fant. :thumbup:

 

http://www.reklamefilmer.com/tv-reklame/595/Statoil_-_venter_p_gass/

 

 

 

Har en jeg har lett etter en stund. Vi snakker noen ungdommer som sitter i en sofa og kjeder seg. Plutselig hopper en annen fyr inn i teit kostyme, mens CD-spilleren (eller noe sånt) spiller noe hard rock. Teksten var noe med "There'll be trouble on the earth when Haily's giving birth (eller noe sånt, har ikke peiling), The wicked death is on it's way, and who's gonna pay, yeah." Hele greia er at noe med at TVen er i stykker, så de gjør så godt de kan for å more seg. Husker ikke engang hva det var reklame for, men likte sangen. Men hvem er bandet, og hva heter sangen?

 

Denne?

 

http://www.reklamefilmer.com/tv-reklame/357/COOP_Prix_Heavy_Metal/

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

 

Jeg tror dette selv, men har prøvd å søke rundt det, men finner intet.

Jeg fant, jeg fant. :thumbup:

 

http://www.reklamefilmer.com/tv-reklame/595/Statoil_-_venter_p_gass/

 

 

 

Har en jeg har lett etter en stund. Vi snakker noen ungdommer som sitter i en sofa og kjeder seg. Plutselig hopper en annen fyr inn i teit kostyme, mens CD-spilleren (eller noe sånt) spiller noe hard rock. Teksten var noe med "There'll be trouble on the earth when Haily's giving birth (eller noe sånt, har ikke peiling), The wicked death is on it's way, and who's gonna pay, yeah." Hele greia er at noe med at TVen er i stykker, så de gjør så godt de kan for å more seg. Husker ikke engang hva det var reklame for, men likte sangen. Men hvem er bandet, og hva heter sangen?

Denne?

 

http://www.reklamefilmer.com/tv-reklame/357/COOP_Prix_Heavy_Metal/

 

Tusen takk! Har faktisk sett etter den, viste ikke at det var noe som heter reklamefilmer.com men

Akkurat når koret synger 00:50-> er helt magisk. Vet ikke tilfeldig hvis hva slik musikk heter?

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Lurer på denne:

90-tallsreklame. En isbjørn som ligger ved siden av en isbjørnsfell. Den snakker til fellen og får ikke svar. Så spør den: "[Navn], er du død eller? Søren å!"

Mer husker jeg ikke.

Fant du ut av den til slutt? ble nysgjerrig selv nå

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei!

Husker noen hvem som stod bak en reklame der en parkeringsvakt flytter en bil fremfor å gi bot? I samme reklame går et kjærestepar ute i regnet, og siden jenta har på seg hvit topp uten bh under blir toppen gjennomsiktig og man kan se puppene hennes. Det var flere andre klipp i reklamen, men kan ikke huske flere. Noen som vet?

Endret av Lillingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...