Gå til innhold

Hva skjer når man kommer til verdens ende i Minecraft?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler dere å gjøre litt mer research før dere skriver. Det er ingen som kaller han for "Mac". Jeg har fulgt den reisen lenge, og fulgt kanalen generelt. Alle kaller han bare Kurt.

 

Takk. :) Har rettet dette nå. Jeg ble litt forvirret av at han hadde adaptert kallenavnet Mac for å skjule identiteten sin fra overivrige fans.

 

Så dere har egentlig ikke noe "Svar" på hva som skjer, bare at han mest sannsynligvis har gått i 3 år, og ikke kommer til å fortsette?

 

Joda, vi vet hva som skjer. :) Skrev litt om det i første avsnitt, men har også lagt til en lenke nederst i teksten med en som kommer seg til slutten. Det er for øvrig ingenting som tilsier at Mac kommer til å gi opp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

3 år virkelig? Hvor ofte spilte han da? Forreste så er det 2 år ikke 3 år han har spilt. Første video ble lastet opp 6 mars 2011

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

Blir som å GÅ hele mappet i WoW, waste of time.

 

Fun fact: Jeg og noen andre gikk fra winterspring til silithus for noen år tilbake (før uldum var lengst sør). Altså i walk-speed, ikke vanlig løping. Mulig at en smule alkohol og tullprat på vent var medvirkende faktorer.

Hehe dette minnet meg på da jeg spillte Anarchy Online og krabbet (/crawl) over hele hoved kontinentet sammen med en liten gjeng, tok litt tid det og. Alkohol var nok en faktor der og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...