Gå til innhold

Hvor mye volt kan jeg gi cpu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe! Bare å bli ferdig med studiet først ja! Skal forsøke meg på 5.2 nå, så får vi se.

5 ghz er veldig bra på ivy :p 5.2 er bra også :p

 

visst vi ikke hører no mer fra deg utover neste uke, så går vi ut i fra at du har SVIDD den prosessoren :p:dremel::tease:

 

Haha!

 

Den ville ikke starte på 5.2 med 1.580v. Lurer på om jeg lar det ligge inntil jeg SKAL kjøpe ny cpu/hk. Dumt å ta slike sjanser akkurat nå merker jeg. Dårlig investering å svi når jeg skal kjøpe leilighet. Haha!

Lenke til kommentar

 

 

Hehe! Bare å bli ferdig med studiet først ja! Skal forsøke meg på 5.2 nå, så får vi se.

5 ghz er veldig bra på ivy :p 5.2 er bra også :p

 

visst vi ikke hører no mer fra deg utover neste uke, så går vi ut i fra at du har SVIDD den prosessoren :p:dremel::tease:

 

Haha!

 

Den ville ikke starte på 5.2 med 1.580v. Lurer på om jeg lar det ligge inntil jeg SKAL kjøpe ny cpu/hk. Dumt å ta slike sjanser akkurat nå merker jeg. Dårlig investering å svi når jeg skal kjøpe leilighet. Haha!

 

ro ned til 4.8 ghz :p så kan du teste og svi CPU og HK når du skal oppgradere xD :)

Lenke til kommentar

Du har delidda cpuen ? :)

Jepps!

 

 

ro ned til 4.8 ghz :p så kan du teste og svi CPU og HK når du skal oppgradere xD :)

 

Tenkte det samme!

 

 

 

Du kan gi cpuen det hovedkortet klarer. 1.8-1.9v skal du nok klare :green:

 

Lykke til!

 

Drepte en intel 990x på TG for 3 år siden? med ln2. Da brukte jeg bare 1.7-1.8 volt på gigabyte x58 ud7 oc :D Flaks vi fikk en ny dagen etterpå :w00t:

 

Tenkte å kjøre på skikkelig, men må nesten vente til jeg skal oppgradere.. Hvor mye klarte du å oc nizzen?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...