Gå til innhold

Nedskjæringar hos Need For Speed-studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje noen utgivere som faktisk klarer å lage NFS spill. så et review fra buscuit duden på youtube og et tok han rundt 5min og få kjørt,gikk ikke å skippe cutscenes. Og intro for å gasse osv.

Ikke så veldig rart i at det går dårlig når slikt skjer.

Noen kunne heller ha utvikla NFSHP2 istedet for rivals som ligner på HP1.

Jeg vil ha et lignende spill som shift1,som er det beste spillet NFS har laget.

Ellers så er det på tide at det blir satt på vent,de melker jo bare NFS med dårlige spill som NFS-THe run osv.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det nye need for speed rivals enda,men the run va et veldig bra need for speed spill og shift 2 som det beste for min del.

 

Jeg likte NFS rivals veldig godt, det var mye bedre enn most wanted og hot pursuit, jeg anbefaler det. Men hvis du spiller på ps3 ser det veldig shitty ut.

Lenke til kommentar

kanskje noen utgivere som faktisk klarer å lage NFS spill. så et review fra buscuit duden på youtube og et tok han rundt 5min og få kjørt,gikk ikke å skippe cutscenes. Og intro for å gasse osv.

Ikke så veldig rart i at det går dårlig når slikt skjer.

Noen kunne heller ha utvikla NFSHP2 istedet for rivals som ligner på HP1.

Jeg vil ha et lignende spill som shift1,som er det beste spillet NFS har laget.

Ellers så er det på tide at det blir satt på vent,de melker jo bare NFS med dårlige spill som NFS-THe run osv.

 

Han biscuit fyren har jo verdens dårligste reviews. Å dømme et spill nord og ned på grunn av at dei første 10-15 minuttene inneholder litt for mange tutorials blir jo latterlig. Han lager kun reviews for å underholde. Omtrent som top gear for spill.

At det går med 30 fps er jo kjedelig. Men det er jo noe som en blir vant til.

Jeg har ikke spilt spillet selv. Men så den reviewen.

Lenke til kommentar

nfs hadde høydepunktet sitt i 2000 da porsche unleashed ble slippt. er et av de beste bilspilla jeg har spill ever.

og siden de ikke klarer å fange den gamle storheten de hadde på 90 tallet så betyr det veldig lite for meg om spillserien blir satt på vent eller kansellert.

 

Word!

Ingen andre NFS-spill når Porche til anklene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

nfs hadde høydepunktet sitt i 2000 da porsche unleashed ble slippt. er et av de beste bilspilla jeg har spill ever.

og siden de ikke klarer å fange den gamle storheten de hadde på 90 tallet så betyr det veldig lite for meg om spillserien blir satt på vent eller kansellert.

 

Word!

Ingen andre NFS-spill når Porche til anklene.

Need for speed hadde så mye mer sjarm, og kvalitet over seg når porsche unleashed kom ut, ikke minst at spillet faktisk hadde en del elementer fra virkeligheten, og ikke bare fantasi elementer for og prøve og gi en fin balanse, uten at spillene skal bli for vanskelige for de yngste, eller for god grafikk til at ikke spillet kan portes til alle varianter av konsoller og annet dritt.

 

Største nedturen for NFS,(og andre spill) er at spillet er et komplett konsollspill som er elendig når det blir portet til data, dårlige menyer, idiotisk grafikk. og mye annet feil som kommer ved en elendig porting..

og konsollene holder ikke mål når det kommer til spill, ps4 er jo dårligere spec på en normale 7 år gammel spill maskiner (hva forventer dere for 3-4 tusen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...