Gå til innhold

– Funcom fortsetter i full drift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, Hisorien og generell plot i The Secret World er jo genialt, konseptet og, men ikke i en MMO , burde vert en third person action shooter eller en fps.. Eller noe ala Skyrim.. De ødla noe genialt .. De satser på noe de ikke får til eller i det hele tatt har sjans til å følge opp når de har konkurranse med Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

Lenke til kommentar

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, Hisorien og generell plot i The Secret World er jo genialt, konseptet og, men ikke i en MMO , burde vert en third person action shooter eller en fps.. Eller noe ala Skyrim.. De ødla noe genialt .. De satser på noe de ikke får til eller i det hele tatt har sjans til å følge opp når de har konkurranse med Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

 

Takk og lov for at ikke The Secret World er noe av de du nevner, er det desidert beste mmo som er på markedet nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Anarchy Online var genialt :) Var du født da det kom GnilreG ? ;)

 

Helt enig, de skulle ha gjort som de sa og oppdatert det, er overbevist om at de hadde tjent godt på dette. Men etter mange års venting etter de lovet dette har jeg gitt opp håpet =/

AO var kanskje litt komplisert, men fy så stort og fritt!

Lenke til kommentar

 

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, Hisorien og generell plot i The Secret World er jo genialt, konseptet og, men ikke i en MMO , burde vert en third person action shooter eller en fps.. Eller noe ala Skyrim.. De ødla noe genialt .. De satser på noe de ikke får til eller i det hele tatt har sjans til å følge opp når de har konkurranse med Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

 

Skal alt som ikke faller i din smak , legges ned ?

nei.. Men mer eller midre alt funcom gjør flopper og de taper penger.. Eg har kjøpt Både Conan og The Secret World egentlig mer for å støtte Norsk spillbransje, har spilt ca.15-25 av begge, de lover masse og mer og enda mer, så er det liksom bare "meh" ..

Lenke til kommentar

 

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, Hisorien og generell plot i The Secret World er jo genialt, konseptet og, men ikke i en MMO , burde vert en third person action shooter eller en fps.. Eller noe ala Skyrim.. De ødla noe genialt .. De satser på noe de ikke får til eller i det hele tatt har sjans til å følge opp når de har konkurranse med Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

 

Takk og lov for at ikke The Secret World er noe av de du nevner, er det desidert beste mmo som er på markedet nå.

Er du drita full?

Lenke til kommentar

 

 

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, Hisorien og generell plot i The Secret World er jo genialt, konseptet og, men ikke i en MMO , burde vert en third person action shooter eller en fps.. Eller noe ala Skyrim.. De ødla noe genialt .. De satser på noe de ikke får til eller i det hele tatt har sjans til å følge opp når de har konkurranse med Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

 

Skal alt som ikke faller i din smak , legges ned ?

nei.. Men mer eller midre alt funcom gjør flopper og de taper penger.. Eg har kjøpt Både Conan og The Secret World egentlig mer for å støtte Norsk spillbransje, har spilt ca.15-25 av begge, de lover masse og mer og enda mer, så er det liksom bare "meh" ..

15-25timer av begge *

Lenke til kommentar

Fint å se at Funcom klarer seg. Har ikke prøvd spillene deres selv, men de har min sympati i og med at de er norsk. :p

 

Har vurdert å skaffe meg TSW ei stund nå. Det ser ganske bra ut. Er det verd å prøve? Ser ut som at det er en del delte meninger her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stå på Funcom, jeg håper dette ikke ødelegger (for mye) for dere! :)

Fint å se at Funcom klarer seg. Har ikke prøvd spillene deres selv, men de har min sympati i og med at de er norsk. :p

 

Har vurdert å skaffe meg TSW ei stund nå. Det ser ganske bra ut. Er det verd å prøve? Ser ut som at det er en del delte meninger her.

 

Jeg er veldig glad i spillet. Faktisk er TSW det MMORG'et som jeg har falt mest for av de jeg har prøvd. Kampsystemet er litt kronglete, og animasjonene ikke noe særlig, og det er fortsatt noen andre grafiske og spilltekniske mangler. Jeg savner også en del mer støtte til sosiale funksjoner (som hus til spillere). Men atmosfæren er der virkelig. Oppdragene og historien er veldig interessante, og utfordrer også de små grå :) Første spillet av denne typen hvor jeg har hatt lyst å komme meg videre på grunn av at jeg vil vite hva som skjer (vanligvis er det jo bare det endeløse jaget etter loot).

Lenke til kommentar

Kjedelig sak. Nå er ikke jeg tilhenger av folk som tar lett på hvitsnipp kriminalitet. Er jo en god del folk som har tapt penger i aksjer, mens Trond Aas tjente noen å 60 mill eller noe? Ved å endre sin stillingstittel, og dumpe 60000 aksjer dagen i forveien av TSW-lanseringen.

 

Det er fuckings BS.

 

Ellers liker jeg Funcom, håper de får orden på ting. TSW er bra - det gjør sin egen greie, absolutt IKKE en WoW klone. Synd det ikke belønnes av spillerne....

Endret av Big aim
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjedelig sak. Nå er ikke jeg tilhenger av folk som tar lett på hvitsnipp kriminalitet. Er jo en god del folk som har tapt penger i aksjer, mens Trond Aas tjente noen å 60 mill eller noe? Ved å endre sin stillingstittel, og dumpe 60000 aksjer dagen i forveien av TSW-lanseringen.

 

Det er fuckings BS.

 

Ellers liker jeg Funcom, håper de får orden på ting. TSW er bra - det gjør sin egen greie, absolutt IKKE en WoW klone. Synd det ikke belønnes av spillerne....

 

Produktet må være bra nok til at folk ønsker å kjøpe det. Det er da ikke forbrukerne som skal belønne et selskap for å lage et produkt massene ikke synes holder mål.

Lenke til kommentar

 

Kjedelig sak. Nå er ikke jeg tilhenger av folk som tar lett på hvitsnipp kriminalitet. Er jo en god del folk som har tapt penger i aksjer, mens Trond Aas tjente noen å 60 mill eller noe? Ved å endre sin stillingstittel, og dumpe 60000 aksjer dagen i forveien av TSW-lanseringen.

 

Det er fuckings BS.

 

Ellers liker jeg Funcom, håper de får orden på ting. TSW er bra - det gjør sin egen greie, absolutt IKKE en WoW klone. Synd det ikke belønnes av spillerne....

 

Produktet må være bra nok til at folk ønsker å kjøpe det. Det er da ikke forbrukerne som skal belønne et selskap for å lage et produkt massene ikke synes holder mål.

 

 

Har ikke sagt noe annet. Jeg liker spillet. Men det er nisje. Det er jo det jeg skriver. Tror det er et større nisjemarked der ute, men forbrukerne, hater det ordet, FOLK, er vant med WoW etc.

 

Et spill kan være bra uten gjennomslagskraft.

Endret av Big aim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I går oppdaget jeg at jeg kjøpte The Secret World da det kom ut, men jeg hadde tydeligvis aldri prøvd det. Betaen fenget ikke så veldig, så det er sikkert derfor jeg ikke tenkte noe mer over det.

TSW skal i hvert fall prøves i dag, og jeg går inn med åpent sinn.

Lenke til kommentar

Hele Funcom er jo en stor vits.. Conan sugde, blablabla Elder scrolls online, World of warcraft og Guildwars.. Der er jo indiespill som nesten er gratis som er bedre bygd .. Sorry Funcom, kast inn håndkleet

Age of Conan er noe av det bedre som er kommet etter World of Warcraft, det kunne selvsagt vært enda bedre på enkelte felt. Har prøvd Guildwars og det var noe av det minst engasjerende jeg har prøvd. Elder Scrolls Online har enda å overbevise meg etter å ha prøvd betaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tror ikke denne saken her gjør det noe lettere for Funcom akkurat. Selv har jeg enda til gode å spille ett eneste spill fra våre norske utviklere.

Den Lengste Reisen bør du prøve, spillet er fortsatt blant det aller beste innenfor sin sjanger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...