Gå til innhold

Folket vil ha realistiske rollespel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Planned platforms: PC, Xbox One*, PS4*, Mac, Linux

Kan godt hende det kommet til ps3 og 360 også. Ikke alle som har fått kjøpt neste generasjons konsoller enda

 

lol, fail :D

Hva er det du babler om?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

Lenke til kommentar

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

 

Har også litt med at spill lagd for ps4/xbone ikke kan kjøres på ps360 fordi de gamle konsollene er for svake. Da blir alternativet å lage egne dårligere versjoner til ps360.

Kanskje heller bare komme seg over til nyeste generasjon?

Edit: skrivefeil

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

Så vidt jeg forstår kommer ikke spillet ut før mot slutten av 2015. Tviler på at mange utviklere fortsatt gir ut spill til 360 og ps3 om to år.

Lenke til kommentar

 

Planned platforms: PC, Xbox One*, PS4*, Mac, Linux

Kan godt hende det kommet til ps3 og 360 også. Ikke alle som har fått kjøpt neste generasjons konsoller enda

 

lol, fail :D

Hva er det du babler om?

 

 

Se traileren. Ikke snakk om at en Xbox 360 eller PS3 klarer å kjøre Cryengine i så store slag. Dessuten er det neppe noe de prioriterer i 2015/2016.

Lenke til kommentar

 

 

Planned platforms: PC, Xbox One*, PS4*, Mac, Linux

Kan godt hende det kommet til ps3 og 360 også. Ikke alle som har fått kjøpt neste generasjons konsoller enda

 

lol, fail :D

Hva er det du babler om?

 

 

Se traileren. Ikke snakk om at en Xbox 360 eller PS3 klarer å kjøre Cryengine i så store slag. Dessuten er det neppe noe de prioriterer i 2015/2016.

 

Det blir vel i såfall en nedskalert modell, sånn som de gjorde med BF3 og 4 til PS3 og 360.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

 

Så vidt jeg forstår kommer ikke spillet ut før mot slutten av 2015. Tviler på at mange utviklere fortsatt gir ut spill til 360 og ps3 om to år.
Dem lagde fortsatt ps2 spill over 6 år etter ps3 kom så ps3 kan nok bli værendes i en lang tid:)
Lenke til kommentar

 

 

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

Så vidt jeg forstår kommer ikke spillet ut før mot slutten av 2015. Tviler på at mange utviklere fortsatt gir ut spill til 360 og ps3 om to år.
Dem lagde fortsatt ps2 spill over 6 år etter ps3 kom så ps3 kan nok bli værendes i en lang tid:)

 

Sant det, men ingen AAA-spill.

Lenke til kommentar

 

 

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

Så vidt jeg forstår kommer ikke spillet ut før mot slutten av 2015. Tviler på at mange utviklere fortsatt gir ut spill til 360 og ps3 om to år.
Dem lagde fortsatt ps2 spill over 6 år etter ps3 kom så ps3 kan nok bli værendes i en lang tid:)

 

 

Ja, men se hvilke spill det er snakk om. Nå krever ikke FIFA 14 så mye mer på PS2 enn det gjør på PS4.

 

Uansett er Xbox 360 og PS3 mer eller mindre avkreftet av utviklerne, så det blir nok uansett ikke å skje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Da vil ikke spillet ikke selge like bra som det kunnet siden mange flere har ps3 og 360. Kan ikke se hvordan dem ville tapt på å lansere det på dem konsollene også

 

Så vidt jeg forstår kommer ikke spillet ut før mot slutten av 2015. Tviler på at mange utviklere fortsatt gir ut spill til 360 og ps3 om to år.
Dem lagde fortsatt ps2 spill over 6 år etter ps3 kom så ps3 kan nok bli værendes i en lang tid:)

ja, eks. FIFA 14 fins til PS2

Lenke til kommentar

Kan bli en utfordring å få dette morsomt. Realistiske elementer har en tendens til å gi dårlig gameplay etter min smak.

 

Særlig det å måtte spise i et spill har jeg enda til gode å oppleve flow ved. Tankene går til malariapilleknaskingen i Far Cry 2 som jeg synes bare var irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kan bli en utfordring å få dette morsomt. Realistiske elementer har en tendens til å gi dårlig gameplay etter min smak.

 

Særlig det å måtte spise i et spill har jeg enda til gode å oppleve flow ved. Tankene går til malariapilleknaskingen i Far Cry 2 som jeg synes bare var irriterende.

Utifra det du sa antar jeg at du ikke liker gta? fordi det har mye realistisk i seg og man spiser i spillet

Lenke til kommentar

Kan bli en utfordring å få dette morsomt. Realistiske elementer har en tendens til å gi dårlig gameplay etter min smak.

Ja, det skal bli spennende å se hvordan de løser dette. Uansett tar jeg ikke dette så alt for tungt da de har skrevet dette:

 

On top of that, we are developing our own proprietary RPG-MAKING TOOLS for easy development of this and any future content, including custom support for game design, animations, branching dialogue, clothing definitions, etc. We plan to release these tools to the modding community.

 

Så skulle denne biten bli en irritasjon og ødelegge gameplayet skulle man tro det ikke er så vanskelig å rette opp i eller fjerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...