Gå til innhold

– Vi lager ikke spill for barn


Anbefalte innlegg

Hadde nå like mye piss med Steam i starten også. Origin har fungert rimelig bra for meg det siste året hvertfall. Er forøvrig ikke EA som fikser eller legger inn feil i BF4 , men svenske Dice.

 

Nå er vi ett godt stykke unna "starten" av origin, og gamle dagers tilstander er ingen unnskylding det heller, vi er i en annen tid enn da steam startet.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det her er en dårlig oversettlese av orginal artikkelen...

 

her er et klipp fra orginale artikkelen...

 

?Nintendo was dead to us very quickly,? says EA source

 

EA source has said, ?Nintendo was dead to us very quickly. It became a kids IP platform and we don?t really make games for kids. That was pretty true across the other labels too. Even the Mass Effect title on Wii U, which was a solid effort, could never do big business, and EA like Activision is only focused on games that can be big franchises?.

Lenke til kommentar

EA gjør den største tabben i spillhistorien. Jeg har to små gutter, og vi spiller Lego- og Super Mario-spill sammen. Jeg spilte Super Mario da jeg var liten. Hadde ingen laget spill for barn da jeg var liten, hadde jeg ikke spilt i dag. EA skyter seg selv i foten. Dagens barn vil aldri vite hvem EA er når de blir eldre. Men hvem klager over dette, egentlig? EA har aldri laget et godt spill for barn, så det er kanskje like greit å gi seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

EA gjør den største tabben i spillhistorien. Jeg har to små gutter, og vi spiller Lego- og Super Mario-spill sammen. Jeg spilte Super Mario da jeg var liten. Hadde ingen laget spill for barn da jeg var liten, hadde jeg ikke spilt i dag. EA skyter seg selv i foten. Dagens barn vil aldri vite hvem EA er når de blir eldre. Men hvem klager over dette, egentlig? EA har aldri laget et godt spill for barn, så det er kanskje like greit å gi seg?

 

Tror du? Nesten ingen av utgiverene av spill (eller studioer) jeg husker fra min barndom finnes lengre, jeg kjøper spill allikevel.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Barnespill er bedre enn voksen spill, har dem ikke fått det med seg? spill som zelda, metroid, mario sonic osv er mye bedre enn voksen spill som battlefield, cod, last of us, gt og alt det

Lenke til kommentar

 

Hadde nå like mye piss med Steam i starten også. Origin har fungert rimelig bra for meg det siste året hvertfall. Er forøvrig ikke EA som fikser eller legger inn feil i BF4 , men svenske Dice.

 

Nå er vi ett godt stykke unna "starten" av origin, og gamle dagers tilstander er ingen unnskylding det heller, vi er i en annen tid enn da steam startet.

 

AtW

 

Sant, men jeg har heller aldri hatt like store problemer med Origin som det jeg hadde med Steam for ca. 3 år siden.

Lenke til kommentar

 

 

EA gjør den største tabben i spillhistorien. Jeg har to små gutter, og vi spiller Lego- og Super Mario-spill sammen. Jeg spilte Super Mario da jeg var liten. Hadde ingen laget spill for barn da jeg var liten, hadde jeg ikke spilt i dag. EA skyter seg selv i foten. Dagens barn vil aldri vite hvem EA er når de blir eldre. Men hvem klager over dette, egentlig? EA har aldri laget et godt spill for barn, så det er kanskje like greit å gi seg?

Tror du? Nesten ingen av utgiverene av spill (eller studioer) jeg husker fra min barndom finnes lengre, jeg kjøper spill allikevel.

 

AtW

 

Du er ikke et barn lenger, er du? Klart du kjøper spill. EA sørger for at den neste generasjonen ikke får samme opplevelser som du og jeg. Det vil spillbransjen tape på. Heldigvis har vi Nintendo og Activision, TT (Lego), og andre, som bryr seg om å lage gode spill for hele familien, så hvem bryr seg om hva EA gjør?

Lenke til kommentar

 

 

EA gjør den største tabben i spillhistorien. Jeg har to små gutter, og vi spiller Lego- og Super Mario-spill sammen. Jeg spilte Super Mario da jeg var liten. Hadde ingen laget spill for barn da jeg var liten, hadde jeg ikke spilt i dag. EA skyter seg selv i foten. Dagens barn vil aldri vite hvem EA er når de blir eldre. Men hvem klager over dette, egentlig? EA har aldri laget et godt spill for barn, så det er kanskje like greit å gi seg?

Tror du? Nesten ingen av utgiverene av spill (eller studioer) jeg husker fra min barndom finnes lengre, jeg kjøper spill allikevel.

 

AtW

 

Du er ikke et barn lenger, er du? Klart du kjøper spill. EA sørger for at den neste generasjonen ikke får samme opplevelser som du og jeg. Det vil spillbransjen tape på. Heldigvis har vi Nintendo og Activision, TT (Lego), og andre, som bryr seg om å lage gode spill for hele familien, så hvem bryr seg om hva EA gjør?

 

 

Nei, jeg er ikke ett barn, og jeg spiller, selv om dagens utgivere er helt nye for meg kontra de som var når jeg var ett barn. Så hvorfor er det så viktig at dagens barn ikke vil vite med EA er når de blir eldre? Jeg personlig vokste forøvrig heller ikke opp i en tid der dedikerte barnespill eksisterte i noen særlig grad. Og at EA ikke dekker denne nisjen er vel ikke ensbetydende med at de mener at "barnespill bør ikke eksistere"

 

AtW

Lenke til kommentar

det her er en dårlig oversettlese av orginal artikkelen...

 

her er et klipp fra orginale artikkelen...

 

?Nintendo was dead to us very quickly,? says EA source

 

EA source has said, ?Nintendo was dead to us very quickly. It became a kids IP platform and we don?t really make games for kids. That was pretty true across the other labels too. Even the Mass Effect title on Wii U, which was a solid effort, could never do big business, and EA like Activision is only focused on games that can be big franchises?.

 

Utenom et par ord jeg kanskje ville byttet ut med andre så er det en svært kurant oversettelse som brukes i artikkelen. Nøyaktig det samme som blir gjengitt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...