Gå til innhold

Utgiverne vil ikke ha Mafia-skaperens realistiske rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på dette. De har allerede nesten nådd halvparten av målet!

Det eneste er at jeg har sett på andre kickstartere at amerikanere/USA ikke så lett støtter når det er i en annen valuta enn dollar. Et eller annet med at noen banker stopper "overseas transactions".

Vet ikke om det gjelder for alle dog..

 

 

 

While I'm tempted to back Kingdom Come, I can't. Because it's not in US dollars, my bank would block it as an overseas transaction. Maybe if they open up Paypal, I might be able to. I'll have to see what my financial situation is, closer to the end of their campaign.
Endret av krist2
Lenke til kommentar

kickstarter har økt med ca. 50 000 pund siden en venn linket dette til meg for noen timer siden, skal backe det på mandag når jeg får penger. regner nesten med at de har nådd målet for lenge siden da, tror de når målet lett, blir mer spennede å se hvor mye over målet de kommer.

 

Husk også at spillet baserer seg ikke bare på kickstater penger, pengene fra kickstarter er først og fremst for å vise deres private backer at spillet vil bli kjøpt, den private backeren har allerde brukt 1.5 millioner dollar på spillet.

 

Kompisen min viste meg spillet for noen uker siden, så viste om det.

Lenke til kommentar

De har også sagt at det skal være mulig å modde spillet. :)

 

http://www.kickstarter.com/profile/1294225970/comments

Står jo og skrevet i veggen av tekst der de presenterer spillet sitt og.

 

 

On top of that, we are developing our own proprietary RPG-MAKING TOOLS for easy development of this and any future content, including custom support for game design, animations, branching dialogue, clothing definitions, et al. We plan to release these tools to the modding community in the future.

Lenke til kommentar

Jeg velger å tenke at utviklere må ha en GRUNN til å si nei til dette spillet. Jeg regner med de blir presentert med en techdemo i det minste.

 

Når man ser alt annet utgivere velger å støtte, hvorfor ikke et prosjekt som ser så lovende ut som dette? Gamer har veldig lett å promotere Kickstarter kampanjer, jeg synes egentlig det er en uting.

Lenke til kommentar

shutupandtakemymoney_zps3bbbd52e.jpeg

 

BACKED!

Dette vil blåse LANGT over mål, slenger ut at dette når 2,5 mill £ gitt at det blir publisert videre delmål.

Virker som et drømmespill, det eneste jeg savner (eller har oversett) er muligheten til å spille med venner. Jeg vil ikke ha et MMO, men MP hvor 3-4 venner kan spille i lag tror jeg ville vært rått.

EDIT: Klarte ikke dy meg, Phido78 ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Rimelig lei av den utvaska fantasy-sjangeren hvor det er fantastisk lite nytt å spore i mylderet som spyttes ut.

 

Dette spillet tok det meg ca 2 sekunder å kaste pengene mine på etter å ha sett promoterings-videoen deres og det der vissvasset til utgivere om at det ikke kan bli en suksess fordi det mangler drager og magi er such BullShit.

 

Så for å sitere en kjent person fra serien Futurama: "Shut up and take my money"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...