Gå til innhold

Kortermede skjorter


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Den klassiske kortermede og rutete skjorten er jeg enig i at blir litt i overkant harry. Men hva med en plain skjorte med korte ermer? Synes de jeg viser bilder av er ganske kule, hva synes dere?

 

2yuzvxg.jpg

mvk8xg.jpg

jr7mdc.png

evt. denne typen

15wfp11.jpg

vzh8is.jpg

 

Føler vel at de øverste er best. De under blir litt vel "pene", og da er det nok best med en skjorte med armer.

Endret av anders_bjerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg bruker kortermede når det er varmt og jeg kler meg uformelt.

 

Men så er jeg jo verdens eldste gubbe og, da.

 

Gubber har lov, min far gjør akkurat det samme. Han elsker kortermede etter mange år i barbransjen.

Så snakker vi ikke akkurat slimfit heller da.

 

 

 

Hehe.

Kan jeg love deg at det ikke er mye slimfit.

 

Det er nok et plagg for menn på min alder. Bruker å ha den utenpå buksen, derfor må den ikke være for lang. Rett avskjært nederst.

Aldri slips til, det blir helt kræsj, og heller aldri kneppet igjen i halsen. Sjelden jakke over, det blir også lett kræsj.

I New York i sommer så jeg mange mennn på min alder som hadde kortermet skjorte, men nesten ingen med skjorten utenpå buksen, og mange med slips til.

Så her er det ulike språk i ulike land og i ulik alder. Det og er bra.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...