Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg reiser til USA nå om 2 ukers tid. Jeg lurer egentlig kort og enkelt på om det vil være noe problem for meg å kjøpe Battlefield 4 og Call of Duty, og ha tilgang til å spille disse spillene online. Jeg vet at Sony har sonefri spill, men vil det også gi meg tilgang til å spille f.eks Battlefield 4 online? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle spill funker på samme måte enten du kjøper dem i usa eller norge, 2 spill jeg vet om hadde kun amerikanske servere i løpet av hele ps3 konsollens levetid, så ja battlefield/cod virker som normalt, jeg personlig kjøper bare spill fra amerikansk psn konto og spiller på min norske bruker

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

alle spill funker på samme måte enten du kjøper dem i usa eller norge, 2 spill jeg vet om hadde kun amerikanske servere i løpet av hele ps3 konsollens levetid, så ja battlefield/cod virker som normalt, jeg personlig kjøper bare spill fra amerikansk psn konto og spiller på min norske bruker

Det var betryggede å vite. Takk for at du tok deg tid til å svare på innlegget mitt :) Amerikansk pris sammenlignet med norsk pris, får man jo nærmest to spill for samme prisen som èn. :grin2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at dersom du etter at du er kommet hjem finner ut at du vil kjøpe en DLC så må du lage deg en amerikansk PSN bruker og kjøpe fra den amerikanske PSN butikken.

Gjelder dette alle spill? Vet at det gjelder bla Bf premium, men er det slik på cod\nfs\fifa osv osv også?

Lenke til kommentar

Kjøpte min ps4 og spill i USA. Alle spill jeg har testet med gjelder dette. AC4, cod og BF4. Fifa har jeg ikke noen DLC for.

Er ikke verre enn at du oppretter en US psn, logger på den når du slår på konsollen og logger inn på din egen bruker og spiller der.

 

Enkelt satt opp:

US. PSN: Kjøper du DLC og diverse ting du får med som koder for ekstra innhold etc. Har denne pålogget når du starter spillet du vil spille (Jeg har en ekstra kontroll som står i laderen hele tiden mens jeg spiller, men det skal man ikke trenge)

 

Norsk PSN: Spill spillene dine, få trophies, venneliste og ha PS+

 

Funker knall : )

 

Edit: Om det gjelder alle spill eller ikke er vel ikke så viktig. Kjøper du spill fra USA, så må du mest sansynlig bruke denne metoden, så hvorfor ikke gjøre det på alle spill du kjøper?

Sparer litt penger på det ;)

Endret av D02
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...