Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få en jente til å bli interessert i deg


Anbefalte innlegg

Jeg er så forelsket i en jente at jeg får vondt i magen bare jeg tenker på henne. Hun vet at jeg liker henne, da dette kom ut i fylla. Hun og venninen hennes leste også meldingene jeg har hatt med en kammerat, der stod det mye rart for å si det sånn(ble skrevet i fylla). Så nå har det lissom blitt en greie at jeg liker henne og all snakker om det hele tiden.

 

Hun har ikke sagt til noen om hun liker meg eller ikke så ingen vet. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få henne interessert? Er nesten på vei til å bli deprimert, da jeg er ganske sikker på at hun ikke liker meg...



Anonymous poster hash: 84f5f...212
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar denne som anonym av personlige grunner.

 

Folk sier alltid at hvis du vil ha damer må du være Mr. Niceguy, jeg var noe usikker på dette siden tonn av douchebags hadde jo damer? Men jeg bestemte meg for å prøve det ut, ikke bare på en spesiell jente, men generelt bli en mer hyggelig og imøtekommende fyr. Siden starten av sommerferien 2011 skjerpet jeg meg, var snill mot jenter, sa aldri no stygt, ga alltid det lille ekstra og sa aldri noe feil eller upassende til jenter. Dette var egentlig veldig bra, fikk etterhvert ett "rykte" på meg om at jeg var generelt veldig snill, så jenter jeg såvidt kjente begynte å ta kontakt med meg.

Siden dette har jeg hatt flere jenter etter meg, har hatt minst 5 intereserte, flere jenter som har vært mest keen på ett ONS. Douchebagsene har fortsatt damer, men det er sjeldent seriøst, og damene har ikke den beste personligheten.

 

Må nevne at jeg ikke ser spesielt kjekk ut, er litt overvektig, har kviser, men jeg ser vel helt grei ut.

 

For å si det kort, Oppfør deg bra, og bra jenter kommer til deg. Det kan ta tid, men jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 1/2 år.

 

Er 16 btw:)


Anonymous poster hash: 69f47...e74



Anonymous poster hash: 69f47...e74
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg er så forelsket i en jente at jeg får vondt i magen bare jeg tenker på henne. Hun vet at jeg liker henne, da dette kom ut i fylla. Hun og venninen hennes leste også meldingene jeg har hatt med en kammerat, der stod det mye rart for å si det sånn(ble skrevet i fylla). Så nå har det lissom blitt en greie at jeg liker henne og all snakker om det hele tiden.

 

Hun har ikke sagt til noen om hun liker meg eller ikke så ingen vet. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få henne interessert? Er nesten på vei til å bli deprimert, da jeg er ganske sikker på at hun ikke liker meg...

 

Anonymous poster hash: 84f5f...212

 

Prøv deg på henne, i stedet for å gå rundt og vente på at hun tar det første steget. Ingen blir forelsket i usikkerhet og feighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at du har redigert posten og inkludert alder nå.

 

Siden dere er 16, synes jeg du burde prøve å finne på noe med hun alene. Det kan være hva som helst, bowling, en gåtur, film, eller noe annet du kommer på som gjør at det blir naturlig med litt kroppskontakt. Jeg vet ikke hvor godt dere kjenner hverandre, men hvis dere har snakket ganske mye sammen tidligere kan du godt si at du liker henne. Hvis dere ikke har snakket veldig mye tidligere, tror jeg du burde gå for å eskalere fysisk for så å gå for et kyss.

 

Lykke til! Husk at det er bedre å ha prøvd og feilet, enn å havne i den onde vennesone-sirkelen. Du kommer til å møte hundrevis av nye damer, og mange av de kommer til å være mye penere og mye kulere enn denne jenta :wee:

Ser at du har redigert posten og inkludert alder nå.

 

 

Edit: Glem det, det var visst han som postet under deg som var 16 år. Må legge meg snart. Lar teksten stå i tilfelle du er rundt 16 år, du og.

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ettersom hun vet at du liker henne er det vel bare å be henne med på noe bare dere to? Da får du hvertfall svar på om det er gensidig elle ikke. Hvis hun ikke er interessert så blir det jo såklart litt mer komplisert og vanskeligere med en quick fix. Kjenner dere hverandre godt? Prater dere sammen? Flørter du med henne? Hvis dere ikke praer sammen eller flørter så er hvertfall det et must for at det i det hele tatt skal være aktuelt for henne å bli interessert i deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...