Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Swansea


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldige der Man Utd, Valencia burde vært avblåst for offside ved innlegget til Januzaj.

 

Nei. Valencia er ikke med i spill før 2 touch etterpå. Om en spiller er i offside, hvor mange trekk mener du liksom det skal ta før han skal få lov til å røre ballen? Såvidt jeg har forstått så er det kun i det neste touchet det fremdeles skal blåses om en spiller drar nytte av å ha vært i offside.

 

 

2. omgang i dag var bra. Kudos til Moyes for å sette Kagawa i midten, det som derimot bekymrer meg litt er hvorfor i alle dager han bare ikke starter med han der og Januzaj på midten. Januzaj og Evra på kant holdt jo lekestue til tider.

Lenke til kommentar

 

Nei. Valencia er ikke med i spill før 2 touch etterpå. Om en spiller er i offside, hvor mange trekk mener du liksom det skal ta før han skal få lov til å røre ballen? Såvidt jeg har forstått så er det kun i det neste touchet det fremdeles skal blåses om en spiller drar nytte av å ha vært i offside.

 

 

Irrelevant, han var i offside og var aktivt i spillet. Han hoppet jo i duellen som fikk Swansea-spilleren til å heade bort ballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne andreomgangen er beviset på hvordan både Sir Alex og Moyes har brukt Kagawa feil. Helt fantastisk omgang på han i dag, når han spiller inne i midten.

 

Andreomgangen i dag er den beste på en god, god stund. Førsteomgangen var rett og slett rævva, men velger å ta med meg det positive.

 

Forsvaret var i dag godt. Vidic har funnet formen, og Smalling er langt bedre som stopper. Rafael og Carrick begynner å komme opp på forventet nivå igjen, så det lover godt. Tror vi dog skal slite veldig, veldig hardt borte mot Chelsea. Første United-kamp på veldig lenge jeg går inn som kjempepessimist.

Lenke til kommentar

Noen grunn til å tro at Swansea-forsvareren ville reagert annerledes dersom ikke Valencia hoppet der? Jeg tror ikke det. Dermed synes jeg ikke han påvirker spillet nok til at man skal blåse på den der.

 

I følge artikkelen som Dagbladet hadde om disse nye offside-reglene så gjorde dommeren rett i og ikke blåse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...