Gå til innhold

Norsk Tipping lanserer 65 nye nettspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner dette merkverdig all den tid hasardspill er ulovlig i landet. Poker med penger involvert gir store bøter, og mulig fengsel, dette kan da ikke bli mer lovlig av at NT beholder MER av pengene enn normalt og legger ordet "video" inn i stedet for "nett"? Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at mer av pengene blir igjen i landet, men monopolet til NT er et overgrep av allmennheten. Intensjonen til staten når NT fikk automatmonopol var å redusere omsetningen på automater, resultatet var motsatt, fler spillere, større omsetning, og fler spilleavhengige. Nå står de til alt overmål å reklamerer for, og skryter av kvalitet og utvalg?

 

Det er på høy tid at politikken tar tak i dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

noen som husker fjerningen av spill automater, rundt om kring i butikker og kioser for noen år tilbake?.. da skulle man få slutt på folks ukontrollbare spilling. folk spillte seg fra hus og grunn.... men i 2014 er det værre en noen gang, allt er kommet på nett og helt ute av kontroll. i det minste hadde man kontroll over automatene i butikken. men ikke en person som var imot automatene, har reist en finger i mot denne sinnsyke nett spillinga. men ute av syne ute av sinn, er det noe som heter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...