Gå til innhold

Intervju: Heroes of the Storm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare håpe community er litt bedre i HotS enn hva LoL og Dota er.

Finn ein guild /league/lag/clan eller lignende , spill med dem ellers har man ingen grunn og klage om du plutselig kommer med dei "13 åringen" som klager,syter og banner i kvar settning,

 

dette er visdomen til god online opplevelse

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

BonBattery@ Hva har det med saken å gjøre til deg jeg kommenterer i saken? Helt irrelevant det du sier. Så det du mener er at, absolutt alle som er casual i sånne type spille, skal finne enn clan og finne seg i at folk kaller deg alt muligens nedverdigende ord og uttrykk. Noen sier meg at du er en av de folkene som spiller LoL eller Dota, som ikke klarer å la være å bruke stygge ord mot andre spiller som ikke er like god som deg. "dette er visdomen til god online opplevelse" Hva skal dette bety? Hva er god "online opplevelse?" Det finnes jo ingen god opplevelse som community er i LoL og Dota. Tenk deg om før du uttaler deg. Min kommentar var ikke ment som ett angrep til den litt spesielle gruppen.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

BonBattery@ Hva har det med saken å gjøre til deg jeg kommenterer i saken? Helt irrelevant det du sier. Så det du mener er at, absolutt alle som er casual i sånne type spille, skal finne enn clan og finne seg i at folk kaller deg alt muligens nedverdigende ord og uttrykk. Noen sier meg at du er en av de folkene som spiller LoL eller Dota, som ikke klarer å la være å bruke stygge ord mot andre spiller som ikke er like god som deg. "dette er visdomen til god online opplevelse" Hva skal dette bety? Hva er god "online opplevelse?" Det finnes jo ingen god opplevelse som community er i LoL og Dota. Tenk deg om før du uttaler deg. Min kommentar var ikke ment som ett angrep til den litt spesielle gruppen.

 

Det var da voldsomt til overreaksjon såvel som personangrep:

 

 

 

Noen sier meg at du er en av de folkene som spiller LoL eller Dota, som ikke klarer å la være å bruke stygge ord mot andre spiller som ikke er like god som deg.

 

 

Det BonBattery sier er ganske enkelt: spill med venner eller andre du har kjennskap til. Spiller du med folk du kjenner vil du som regel ha en god spillopplevelse ettersom jeg antar at venner ikke flamer hverandre.

 

Personlig synes jeg ikke lol-communityet er så ille. Det er riktignok flamers og trolls, men etter å ha vært del av dette communityet så lenge så har jeg vel ganske enkelt blitt vant til det. Jeg tror også at dette er og vil fortsette å være et problem i alle online spillmiljøer hvor det er et noenlunde fokus på kompetitiv spilling.

 

Den beste måten å unngå folk som flamer og troller er ganske enkelt å gjøre som bonbattery sa:

 

Spill med venner.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...