Gå til innhold

  

78 stemmer

  1. 1. Hvem er best?

  2. 2. Hvem får mest spilletid i VM?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Arsenal supporter så har jeg alltid foretrukket Welbeck. Han har ofte vært helt strålende frem til han kommer frem til 16-meteren før han plutselig klovner det til. Er yngre enn Sturridge og som spillertype er han helt annerledes. Langt mer innflytelsesrik og er en spiller som jeg tror kan bli meget god. Syntes han er en bedre fotballspiller totalt sett enn Sturridge, men Sturridge har vært bedre enn Welbeck det siste året og får derfor min stemme slik sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Welbeck spilte 27 kamper å nettet 1 mål i fjor

Sturridge spilte 21 kamper å nettet 11 mål i fjor.

 

Sturridge har 9 mål på 12 kamper i år
Welbeck har 7 mål på 14 kamper i år

 

Sturridge wins

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

 

 

(Klart statestikk er ikke alt her i verden, men Daniel får min stemme uannsett. :) )

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å si, normalt sett ville jeg også ha satt Wellbeck på mest mulig spilletid i vm(som ving forøvrig), men nå har det seg sånn at Roy Hogdson styrer england. Og han har en vis forkjærlighet for Liverpoolspillere(ref: Em 2012) så derfor ble det ''vanskelig å si'' på meg i akkurat det pollspørsmålet.

Lenke til kommentar

 

Nah, vært helt grei. Verken Sturridge eller Welbeck er gode nok for et lag som vil hevde seg i VM.

 

Avatar: nei, blir bare så glad av å se Gary på benken!

 

Er 19 mål på 26 kamper bare helt greit? Da har vi isåfall forskjellige krav til hva som bra. Og han er mer enn god nok for England, alternativene foran Rooney er ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke sett like mange United-kamper som deg, men sånn bortsett fra de siste to tre ukene har jeg hørt United-supportere klage over "hvor utrolig udugelig Welbeck er". I 2013 var Sturridge mange hakk bedre enn Welbeck, men våren vil vel vise hvem av dem som er gode nok for spissplassen til England.

Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke sett like mange United-kamper som deg, men sånn bortsett fra de siste to tre ukene har jeg hørt United-supportere klage over "hvor utrolig udugelig Welbeck er". I 2013 var Sturridge mange hakk bedre enn Welbeck, men våren vil vel vise hvem av dem som er gode nok for spissplassen til England.

Welbeck er ududelig ute på kant (hvor han ble brukt hele i fjor på grunn av Persie). Det er ingen tilfeldighet at han står med fem ligamål på like mange kamper etter at Persie ble skadet tidlig i desember.

Lenke til kommentar

Jeg har nok ikke sett like mange United-kamper som deg, men sånn bortsett fra de siste to tre ukene har jeg hørt United-supportere klage over "hvor utrolig udugelig Welbeck er". I 2013 var Sturridge mange hakk bedre enn Welbeck, men våren vil vel vise hvem av dem som er gode nok for spissplassen til England.

 

Her syns jeg Sturridge er bedre med grei margin, men Welbeck fungerer vel greit nok slik som Hodgson spiller. Forlvrig greit å se at Welbeck er tilbake som den litt middelmådige spissen jeg syns han er. Det var litt rart å se at han puttet i flere kamper på rad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...