Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor langt har din bil gått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har flere biler lister jeg alle

 

Peugeot 405 GTX gått ca 205.000

Peugeot 405 T16 gått ca 125.000

Peugeot 405 GTI gått ca 220.000 karosseri og ca 65.000 motor (Det finnes vel egentlig ingen 405 GTI men denne er ombygd med GTI motor fra en 306)

Peugeot 205 CTI gått ca 157.000 karosseri og ukjent hvor langt motor har gått (ukjent motor grunnet det har blitt gjort motorbytte en gang i tiden)

Toyota MR2 MK1 gått ca 270.000

Lenke til kommentar

JA, japsebiler med unntak av Nissan er slitesterke.

Min 1985 Nissan Patrol 3.3TD er sterkt uenig i dette, rundet nylig 410000km. De ruster en del, men mekanisk sett er de solid som fy!

 

En kompis sin 85 Patrol har kjørt ut km-telleren (999999km) og er nå på 50000km. Topp pakkningen på den motoren røk i sommer etter å ha blitt kjørt et par år med ganske høyt turbotrykk.

Endret av phnx85
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eier en 1986-modell Volvo 740 Turbo Intercooler hvor telleren viser ca 205.000km nå. I realiteten er motoren gått dobbelt så langt siden telleren er jukset med. Dårlig kompresjon i én sylinder og har en metallisk ulyd innvendig i motoren. Kjørt ca 25.000km i mitt eie. Jeg vedlikeholder bilen jevnlig. Blir motoroverhaling på denne bilen til våren. Ville egentlig trodd motoren skulle holdt mye lenger slik som folk beskriver disse bilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...