Gå til innhold

Steam-suksess for DayZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det virker spennende men jeg gidder ikke å betale for å være en alpha/beta tester. Da venter jeg heller til det er ute av beta stadie.

 

Hadde bare andre også kunne gjort som deg. Jeg viste hva jeg gikk til, derfor kjøpte jeg det nå i en så tidlig fase. Vet at spillet en dag kommer til å bli helt konge ettersom til og med modden er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er imponerende er at gjennom hele julesalget på Steam så har spillet holdt seg på Top Sellers. Som regel på nr. 1 når jeg har sjekka. Rust har også liggi på lista, men ble danka ut såfort de gikk over til best of sales i dag. DayZ topper fortsatt. Ikke dårlig. Håper gameplayet forbedrer seg for idèen er fantastisk.

Lenke til kommentar

Ligger utenfor Grishino og venter på dagslys, sekken full av ammo og gear etter et raid på NW Airfield, Skal fylle opp med hermetikk før jeg setter kursen nordover for å utforske nye områder. En liten sightseeing oppom Devil's Castle på veien.

Nydelig grafikk og fantastisk stemning. Alpha gjør at man får være med på utviklingen frem mot ferdig spill, spennende.

Tror (og håper) at det aldri blir ferdig men utvikler seg til evig tid!

Er hekta :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ligger utenfor Grishino og venter på dagslys, sekken full av ammo og gear etter et raid på NW Airfield, Skal fylle opp med hermetikk før jeg setter kursen nordover for å utforske nye områder. En liten sightseeing oppom Devil's Castle på veien.

Nydelig grafikk og fantastisk stemning. Alpha gjør at man får være med på utviklingen frem mot ferdig spill, spennende.

Tror (og håper) at det aldri blir ferdig men utvikler seg til evig tid!

Er hekta :-)

Høres konge ut :love:

 

Første gang jeg prøvde DayZ lød det slik; Spawnet med sjøen, tidlig om morraen, jogget rolig langst sjøkanten og inn til Cherno, byen kommer stadig nærmere, og før jeg vet ordet av det har jeg 5 laggende zombier etter meg, jeg løper inn i en bygning, der det er en person. Jeg hilser med rolig stemme, og sier jeg er vennlig, han snur seg og hogger meg ned, død. :woot:

Haha må også si FPSen var ned imot 10 i byene, er det slik enda?

 

Har lyst å gi dette en ny sjans siden jeg gjerne la det litt vell fort på hylla :)

 

EDIT:

$T2eC16VHJGIE9nnWqryRBRKy1U1VNg~~60_35.J

Hahaha denne t-skjorten beskriver vell egentlig situasjonen jeg var i de første timene :lol:

Endret av Sundvallen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, forsatt mye "kill on sight". Ikke lett å finne nye venner, men det finnes da gode mennesker i DayZ også. Litt av spenningen for tiden, zombiene er ganske få og ikke særlig skumle i denne versjonen. Regner med at det ordner seg :-)

Håper det kommer ting som gjør det mer lønnsomt å være snill. Slik det er nå typer man ingenting på bandittvirksomhet.

Har ikke målt FPS enda men flyter fint på min maskin (570 og 2600k litt overklokket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rust er jo også i Alpha og er veldig artig! Litt DayZ møter Minecraft. Det var så gøy at vi har leid vår egen Nordiske Rust server så her er det bare å slenge seg på.

 

rust.conventuz.no:29115

 

Some general server info:

 

PVP ON

NO griefing allowed, such as building stairs to enter houses. There is a reason for having C4 in the game :)

We are 5 active admins that plays every single day.

NO random server wipes, only reason to wipe if there is a massive server update or client update that changes the world completly.

No abuse of airdrops, the server needs to be populated for airdrops to happen (currently set at 40 online, may lower to ~30).

And ofc, no admin abuse what so ever.

 

To connect, just press F1 to bring up the console and type in the following:

 

net.connect rust.conventuz.no:29115

 

If that IP doesn't work, use this:

net.connect 85.236.107.24:29115

 

Håper vi sees!

Lenke til kommentar

Spillet har stort potensiale!
Digger at det ikke er "status lamper" som viser alt man trenger å gjøre (blod og lignende). Men at man må bruke sunn fornuft og se etter symptomer på om man er syk/skadet osv.

Det jeg har å klage på så langt er:
- For mange militærbaser/bygg sør i landet.
Det gjør at man er end-game utrustet 15 min etter spawn.

- De burde legge til utloggings tid (om så 3 min). Det vil fjerne combat-logging og gjøre det litt trengere å server-hoppe, for å skaffe gear osv.

Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...