Gå til innhold

Razer Kraken Pro


Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg har et Razer Kraken Pro headsett. Jeg lasta ned Razer Surround til pc-en min og skulle konfigurere.

Men når jeg trykka på (Realtek High Definition Audio), min pc-es høyttaler, kom ikke lyden inn på headsettet mitt. Jeg prøvde derfor å gå inn på mine lyd innstillinger og der sto Razer Surround Audio Controller som standard enhet. Jeg prøvde og bytte standardenhet til Realtek High Definition Audio og da kom lyden inn i headsettet mitt. Jeg vet ikke om det er sånn det skal være eller ikke, så det er det første spørsmålet mitt. Det andre, er at pc-en bytter tilbake til Razer Surround Audio Controller som standard enhet av seg selv. Er det noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg anbefaler deg ikkje til å bruke virtual surround. Lyd settings i spillet bør gjøre alt du trenger, bare ta og velg headphone på lyd settings, og du vil få den surround effekten du trenger for å høyre lyd retninger og slikt.

 

Sjå denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=d1rXcJuEsy0

 

Denne videone her viser korleis du ikkje trenger surround for å få surround effekt, det er dei som lager videoer og spelene som skaper effekten.

 

Eg har også Razer Kraken Pro og hadde samme problem, men eg skjønte at det ikkje var noe poeng å bruke det programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...