Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar oppførsel som jeg husker jeg gjorde om natten.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

En gang da jeg var omtrent 13 år så stod jeg opp av senga og demonterte den runde dingsen som får cd plata til å gå rundt, inni lokket på cdspilleren. Jeg husker litt av dette. Da jeg våknet neste morgen såg jeg den runde dingsen ligge vedsidenav. Hva kan ha skjedd her? Er det ikke sån at man ikke husker når man har gått i søvne? Og en annen gang visste jeg ikke hva kulepenn heter fornoe engang.

 

Anonymous poster hash: 5462b...e0b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang da jeg var omtrent 13 år så stod jeg opp av senga og demonterte den runde dingsen som får cd plata til å gå rundt, inni lokket på cdspilleren. Jeg husker litt av dette. Da jeg våknet neste morgen såg jeg den runde dingsen ligge vedsidenav. Hva kan ha skjedd her? Er det ikke sån at man ikke husker når man har gått i søvne? Og en annen gang visste jeg ikke hva kulepenn heter fornoe engang.

 

Anonymous poster hash: 5462b...e0b

Interessant.

Endret av Brazsty123
Lenke til kommentar

Våknet en gang av at foten min ble iskald og ide jeg våknet falt jeg sammen på gulvet. Da hadde jeg gått i søvne og tråkket utafor teppet på gulvet og på det kalde sementgulvet og våknet. Jeg pleide å slippe katten ut av rommet om natta og ikke huske å ha gjort det neste dag. Men denne gangen lå katten i sofaen og så dumt på meg. Tror jeg gikk i søvne bare denne lille perioden. Exen som jeg bodde med i 3 år merka aldri noe.

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En dag sovnet jeg på sofaen og våknet i sengen på soverommet av at mobilen ringte i stuen. Prøvde opptil flere ganger like etterpå å tvinge hjernen min til å huske om jeg gikk fra sofaen, inn på soverommet og kledde av meg å la meg i sengen for å sove videre. Ikke snakk om jeg klarte det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er en god stund siden, men jeg husker det veldig godt.

 

I løpet av en intens drømmesekvens, hvor man reiser over lange distanser og i tid, så blir man plutselig kalt tilbake til kroppen, og motvillig aksepterer man dette, men vil likevel være i drømmetilstanden en liten stund til - for så å oppleve at "sinnet" blir i en frenetisk fart dratt tilbake til den sovende kroppen som ligger i sengen sin. Det føles som om man er i enden av en sinnssyk lang strikk ..

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke en strikk da, men mange referanser til "silver cord".

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_cord

 

uhum, husker at jeg har vært borti den forklaringen, og takk for hjelpen :)

 

Jeg har en som er enda mer pussig ..

 

Jeg "svever" over mine egne foreldre som ligger til sengs, og ser at de kopulerer, og vil gjerne delta, men akkurat når jeg tenker at jeg "vil være med", så våkner jeg opp.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

 

uhum, husker at jeg har vært borti den forklaringen, og takk for hjelpen :)

 

Jeg har en som er enda mer pussig ..

 

Jeg "svever" over mine egne foreldre som ligger til sengs, og ser at de kopulerer, og vil gjerne delta, men akkurat når jeg tenker at jeg "vil være med", så våkner jeg opp.

 

I kontekst at du tar det opp akkurat nå så kan det jo tolkes som nyskapelse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

I kontekst at du tar det opp akkurat nå så kan det jo tolkes som nyskapelse.

 

Var borti samme beskrivelse i "the tibetan book of the dead" for en stund siden.

 

Hadde denne samme drømmen to ganger, men klarer ikke huske tilbake til hvor gammel jeg var på det tidspunktet. Det hele var bare så "vanskelig" at jeg aldri turte nevne det for mine foreldre, naturligvis ... :wee:

Lenke til kommentar

En annen gang for ikke lenge siden stod jeg opp av senga og hentet vekkerklokka ani som blinket og la den i senga mens jeg plystret på move your body sangen eller hva den heter med Christina Agelera og la meg. Så våknet jeg og la vekkerklokken ned på gulvet igjen. Klokken i sengen frekvensen husker jeg deler av.

 

Anonymous poster hash: 5462b...e0b

Lenke til kommentar

Det er en god stund siden, men jeg husker det veldig godt.

 

I løpet av en intens drømmesekvens, hvor man reiser over lange distanser og i tid, så blir man plutselig kalt tilbake til kroppen, og motvillig aksepterer man dette, men vil likevel være i drømmetilstanden en liten stund til - for så å oppleve at "sinnet" blir i en frenetisk fart dratt tilbake til den sovende kroppen som ligger i sengen sin. Det føles som om man er i enden av en sinnssyk lang strikk ..

 

Noen andre?

Har skjedd alt for ofte med meg. Trodde jeg var aleine om å oppleve det..

 

Edit: Det har kun skjedd i perioder med mye angst/tankekjør. (Som er alt for ofte).

Endret av Gnalern
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis du har mulighet, så utforsk den tilstanden, eller drømmen

 

For meg er det mer enn en drøm, fordi den er så tydelig, og den holder seg over veldig lang tid. Det bruker drømmer ellers ikke å gjøre, slik jeg har erfart det

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...