Gå til innhold

Feature: Desse spela gler vi oss til i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teksten gir meg inntrykk av at dere ikke helt har fått med dere hva som egentlig er greien med Conquest of Paradise. Du kan allerede erobre Amerika (hallo, det er EU), men muligheten for å få hele landmassen tilfeldig generert innenfor visse rammer gjør at ikke alle med elementære geografikunnskaper sitter med en de facto map hack. Det blir også litt mer spennende å finne ut hvordan Amerika ser ut fra gang til gang, når spillet uansett legger opp til at du må utforske. Du kan også spille som amerikanske innfødte fra både nord og sør alt, men som opplevelse er det ikke særlig utbygget, og blir fort litt kjedelig fordi de har en ganske kraftig penalty på monarch points for å ikke plutselig sitte der med musketter når spanjolene kommer. Nå får de et eget mini-techtree og litt andre unike funksjoner, som, vel, rett og slett gjør det mer interessant å spille som dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Teksten gir meg inntrykk av at dere ikke helt har fått med dere hva som egentlig er greien med Conquest of Paradise. Du kan allerede erobre Amerika (hallo, det er EU), men muligheten for å få hele landmassen tilfeldig generert innenfor visse rammer gjør at ikke alle med elementære geografikunnskaper sitter med en de facto map hack. Det blir også litt mer spennende å finne ut hvordan Amerika ser ut fra gang til gang, når spillet uansett legger opp til at du må utforske. Du kan også spille som amerikanske innfødte fra både nord og sør alt, men som opplevelse er det ikke særlig utbygget, og blir fort litt kjedelig fordi de har en ganske kraftig penalty på monarch points for å ikke plutselig sitte der med musketter når spanjolene kommer. Nå får de et eget mini-techtree og litt andre unike funksjoner, som, vel, rett og slett gjør det mer interessant å spille som dem.

 

Riktig. Dessuten er random ny verden valgfritt. Mye annet snacks som kommer, men muligheten for random ny verden er den største.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mario Party har ikke vært bra siden 4-5.

Det har ikke vært bra siden 6-7 4eren og 5eren var egentlig bare failures. Tror dette kommer til å bli det beste mario party spillet siden 6eren

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Må si jeg likte 4ern veldig godt da. :)

 

Jeg følte det var en nedgradeing fra 3eren som jeg syns er den beste, 5eren var litt irriterendes fordi man ikke kunne kjøpe items men måtte isteden vente på at folk skal få kapsler hver eneste runde. Hvert spillet etter 3eren var et eksperiment etter det andre, forhåpentligvis blir det nye en suksess, synd det ikke kommer til wii eller wii u

Lenke til kommentar

 

Har ikke fått med meg at det kommer i januar, men da må jeg selvfølgelig teste ut det også. Har sett frem til det helt siden jeg leste om det for første gang.

 

Jeg anbefaler varmt å bli "slacker backer" på hjemmesiden til Double Fine dersom du ikke støttet Kickstarter-kampanjen. I tillegg til begge delene av Broken Age får du en veldig lang, utrolig interessant og velprodusert dokumentarserie om utviklingen av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...