Gå til innhold

Hvordan ser din digitale spillsamling ut på PC idag?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Begynner å bli størrelse på bibliotekene mine i Steam, Origin og U(bisoft)play nå. Begynte med at jeg kjøpte meg ny PC for å spille BF3, så har jeg fått med masse gratis spill, samt at det har vært diverse gode tilbud.

 

Jeg ser at spillplatformen er i bedre stand enn den noen gang har vært.

Steam har holdt dette i live de siste årene, men nå har også andre kommet på banen, som gir konkurranse og gode tilbud til forbrukerene :)

 

Fikk Battlefield 3 med prosessoren jeg kjøpte. Samt at med mine 2 skjermkort fikk jeg følgende spill: Farcry 3(+ Blood Dragon), Crysis 3, Hitman Absolution, Bioshock Infinite og Sleeping Dogs.

Og når Humble Bundle hadde tilbud med EA/Origin fikk jeg en haug med spill for under 100 kr, bl.a. BF3 og Dead Space 1 og 3, Crysis 2, Sims 3, Mirrors Edge, Medal of Honor...

 

I går kjøpte jeg CS: GO og Portal 2 for under 100 kr, på juletilbud hos Steam. I dag kjøpte jeg Assassins Creed 1, 2, 3 og Revelations + Brothers- A tale of two Sons for rundt 20£. AC IV Black Flag fikk jeg for 179 kr på CDON.no.

 

Så slik ser samlinga ut nå:

 

Minespilldesember2013_zpsf7d8d453.png

 

Jeg har så mange spill jeg ikke har fått begynt på engang jeg nå. Kjekt å vite at spill som AC og Dead Space er god underholdning. Aldri spilt noen av de!

 

Hvordan ser din digitale spillsamling ut i dag? :)

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Større enn jeg personlig liker. Bruker alt for mye penger når det er salg, og har flere spill jeg i grunn ikke har noen interesse av å spille.

 

Siden det er en lang post med mye bilder i, legger jeg den i spoiler.

 

 

 

 

Battle.Net

XS6s8oy.png

 

GameFly

nsD9O81.png

 

GoodOldGames

IpUGY6p.png

YAjKezP.png

k6A579e.png

nayHuJa.png

Ac1YMxm.png

 

Origin

M5lge9ph.png

 

Spill som ikke er tilknyttet til noen service

qjQZruh.png

3DO: Heroes 1 til 6

Activision: Civilization: Call to Power, Civilization 2, Tony Hawk Pro Skater 2 og 3

Bethesda Softworks: Fallout 3, The Elder Scrolls: Morrowind og Oblivion

Big Fish: Wandering Willows

Bioware: Neverwinter Nights

Black Isle: Baldur's Gate 1 og 2

Blizzard: Diablo 2 (i tillegg til de som allerede er screenshotta øverst)

EA Games: Battlefield: Vietnam, Star Wars: The Old Republic

Eidos: Championship Manager 00/01, 01/02

Funcom: Anarchy Online, Age of Conan, The Secret World

Microsoft Games: Age of Empires 1 og 2, Age of Mythologies, Pinball (det klassiske til Win95)

New World Computing: Might & Magic 6 - 8

PopCap Games: Noash Ark, Plantz vs. Zombies

Raven: Soldier of Fortune 1

Riot Games: League of Legends

Runic Games: Torchlight

Sierra: Caesar 3, Half-Life, Quest for Glory, Zeus / Poseidon

Team 17: Worms 2, Worms Armageddon, Worms Reloaded, Worms World Party

Westwood: Red Alert 1 og 2

 

Steam

vfeSmRA.png

mt5oCb2.png

jIbqLJi.png

2iLszRq.png

KeReOJv.png

xX1NUmz.png

Q9iBOdU.png

pZDuzGd.png

 

UPlay

ryC2Jvd.png

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flott tråd. Det er jo litt gøy å se hvilke spill folk sitter og ruger på! :)

 

Jeg har også slått til på ett tilbud på hundlebundle hovedsaklig for å få BF3. I og med at jeg kjøpte ny pc for bare noen uker siden fulgte det også med ett par-tre spill (Batman, AC4 og ettellerannet jeg ikke husker.)

 

Ellers har jeg kjøpt en del Call Of Duty spill i løpet av de siste årene. Ellers kjøper jeg spill som kommer på tilbud til ekstreme priser eller gratis spill som Steam noen ganger leverer.

Anyways, her er bildene av spillene sammenlagt. :)

 

Spill1_zpsab71c019.png

Spill2_zpse925fa68.png

 

Endret av Tasten
Lenke til kommentar

Se her ja, kommet endel store og fine samlinger allerede. Datasmurf sin samling må være uslåelig, eller? :p

 

Ser man på samlingene av spill rundt på pcer, så er det lett å skjønne at det lønner seg med PC.

Spillene vi kjøper på Steam osv, kan kjøres på neste datamaskin, og neste datamaskin etter det igjen..

Mens man ser konsollene utelukker bakoverkompatibilitet, som gjør at man må kjøpe flere maskiner for å spille like mye som du kunne gjort på en PC :)

 

Tror det ser mørkere ut for konsoller i fremtiden, enn for den trofaste PC'en (PC gamer siden tidlig 2000).

Men nå må vi ikke ta for mye av denne diskusjonen her inne. Var bare overaskende å se samlingene til folk her inne. Keep 'em coming! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se her ja, kommet endel store og fine samlinger allerede. Datasmurf sin samling må være uslåelig, eller? :p

 

Ser man på samlingene av spill rundt på pcer, så er det lett å skjønne at det lønner seg med PC.

Spillene vi kjøper på Steam osv, kan kjøres på neste datamaskin, og neste datamaskin etter det igjen..

Mens man ser konsollene utelukker bakoverkompatibilitet, som gjør at man må kjøpe flere maskiner for å spille like mye som du kunne gjort på en PC :)

 

Tror det ser mørkere ut for konsoller i fremtiden, enn for den trofaste PC'en (PC gamer siden tidlig 2000).

Men nå må vi ikke ta for mye av denne diskusjonen her inne. Var bare overaskende å se samlingene til folk her inne. Keep 'em coming! :)

Og det er bare digitale spill / spill jeg har installert. I tillegg er det vel hundre og noen spill til som jeg ikke har installert og som enten står i hylla, i en CD-rack, ligger i skuffer og skap, og disketter i en diskettboks. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...