Gå til innhold

Kan jeg få Paypal?


Tryminator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Kan jeg overføre fra et visa electron (sparebank 1) til Paypal uten nettbank?

Du må ha nettbank. det er nesten som å betale en regning. du overfører penger til en konto du får oppgitt, og etter et par dager har du pengene på din paypal konto

Lenke til kommentar

 

Nei. Med et vanlig VISA-kort kan man overtrekke kortet, og umyndige kan ikke pådra seg kreditt.

 

VISA Electron fungerer forøvrig helt perfekt med PayPal, så lenge kortet har kortnummer trykket på forsiden. De fleste banker har en 15-årsgrense for dette.

Jeg kan ikke overtrekke mitt visa kort. Så det er ikke en absolutt sannhet.

Der er forskjell på Visa debet kort som eg har, og et helt vanlig kredittkort som du prater om.

Lenke til kommentar

 

Nei. Med et vanlig VISA-kort kan man overtrekke kortet, og umyndige kan ikke pådra seg kreditt.

 

VISA Electron fungerer forøvrig helt perfekt med PayPal, så lenge kortet har kortnummer trykket på forsiden. De fleste banker har en 15-årsgrense for dette.

Jeg har ikke kortnummer fremme på kortet :-( Og er under 15 :-( Har jeg en mulighet til å få nettbank?
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kortnummer fremme på kortet :-( Og er under 15 :-( Har jeg en mulighet til å få nettbank?

 

 

Jeg hadde nettbank før jeg var 15, men det kan nok variere fra bank til bank. Du er ikke avhengig av kortnummer for å få nettbank.

 

Jeg kan ikke overtrekke mitt visa kort. Så det er ikke en absolutt sannhet.

Der er forskjell på Visa debet kort som eg har, og et helt vanlig kredittkort som du prater om.

 

Det er forskjell på debetkort og kredittkort, helt riktig. Debetkort Electron som det er snakk om her er vel avhengig av at brukerstedet er koblet opp mot banken. Jeg tenkte på Visa kredittkort, my bad :)

Endret av Brusglass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...