Gå til innhold

Valg av Tv til spilling.


stein_m-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han skal koble til PC'en så er det vel ikke nødvendig med smart da PC'en utfyller denne funksjonen? Sparer fort en tusenlapp der. 3D bruker vel også de færreste. Spar heller pengene til Oculus Rift :)

Responstiden ser bra ut. Lysstyrken er kanskje svak ved 350 cand. pr. kvm? Jeg er dog ingen ekspert, sikkert flere ting som spiller inn der, som kontrast.

Lenke til kommentar

[quote name="Brobi Wan Kenobi" post="21260033" timestamp="18 760 Hvis han skal koble til PC'en så er det vel ikke nødvendig med smart da PC'en utfyller denne funksjonen? Sparer fort en tusenlapp der. 3D bruker vel også de færreste. Spar heller pengene til Oculus Rift :)

Responstiden ser bra ut. Lysstyrken er kanskje svak ved 350 cand. pr. kvm? Jeg er dog ingen ekspert, sikkert flere ting som spiller inn der, som kontrast.

 

Du sier noe der, men 3D og smart tv pleier jo å følge med uansett om du trenger det eller ikke. Får en bra pris på denne da eldste sønn har deltidsjobb i elkjop. Vil heller kjøpe en led tv enn plasma med tanke på en evt. innbrenning, selv om det ikke er optimalt med tanke lysstyrke etc. Da de eldre søskene har tv på rommet savner han også en storskjerm.

En Oculus Rift hadde vært artig å hatt, kanskje det blir en sånn med tiden.

Jeg får koble pc'n til tv'n oppe og se hvordan det blir med spill på denne.

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Jeg og fruen valgte denne http://www.komplett.no/philips-42-3d-led-smart-tv-42pfl5008t/776575

En utrolig bra tv som gir godt bilde og farger og er herlig å spille på.

3D er også en sann fryd på denne og tven er lett å sette seg inn i.

Den hadde jo bedre spes, så da blir det ikke pioneer skjerm. Må sjekke hva de har på elkjøp av modeller da jeg får prosentene til min sønn.

Hvordan går det med gamling på denne skjermen, tenker da på fps spill? Er billedflyten bra?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...