Gå til innhold

Hettegenser med egen logo?


Anbefalte innlegg

Hei

Vi er en gruppe som driver med film produksjon av motorsport. Og vi er nå ute etter helt enkle hettegensere med en egen logo på ryggen til alle i gruppa.

Og noen vi kan selge til våre fans.

 

Noen som vet om noen billige sider man kan kjøpe gensere med gode trykk som ikke blir vasket vekk i vask?

Ikke nevn spreadshirt og vistaprint og lignende.

 

Jeg vet de er utrolig bra sider hvor man kan designe gensere, men desverre er det latterlig dyrt. Spreadshirt tok 500kr for en genser. Og vi kan ikke kjøpe mange gensere som koster 500kr stk+frakt

Ingen vil kjøpe dem for 600kr igjen og det blir også veldig dyrt for oss.

 

Derfor lurer jeg på om kanskje noen vet om noen litt mer rimelige priser eller noen som tar mengde pris? jo fler gensere man kjøper jo billigere blir det.

 

Noen som har testet ut og ta med egne gensere på trykkeri og lignende og trykket dem der? funker det?

 

Hadde vært veldig fint dersom vi kunne fått genserne for under 200kr per stk.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange variabler du må tenke på her.

 

1: hvor mange gensere skal dere ha på første bestilling?

2: hvor skal trykket plasseres, og hvor stort?

3: har dere eget design på logoen, eller må det lages for dere?

4: hvor mange farger og detaljer er det på logoen?

 

Jobber som dette er som oftest beregnet på bedrifter eller personer som skal ha mange på en gang. Avhengig av hvordan trykk dere tenker dere må dere fort beregne å bestille 20+ gensere.

 

Dere kan f.eks høre med en bedrift som spesialliserer seg på firmagaver o.l. Igopost.no dukket opp etter et kjapt søk hos meg, men har ingen personlig erfaring med dem. Personlig har jeg kun erfaring med bestilling av større kvanta fra utlandet.

 

PS: Så nå at Igopost opererer ut fra Holland. Husk at det her kan komme moms og toll ved innførsel til Norge om dette ikke er beregnet i prisene deres.

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Det er mange variabler du må tenke på her.

 

1: hvor mange gensere skal dere ha på første bestilling?

2: hvor skal trykket plasseres, og hvor stort?

3: har dere eget design på logoen, eller må det lages for dere?

4: hvor mange farger og detaljer er det på logoen?

 

Jobber som dette er som oftest beregnet på bedrifter eller personer som skal ha mange på en gang. Avhengig av hvordan trykk dere tenker dere må dere fort beregne å bestille 20+ gensere.

 

Dere kan f.eks høre med en bedrift som spesialliserer seg på firmagaver o.l. Igopost.no dukket opp etter et kjapt søk hos meg, men har ingen personlig erfaring med dem. Personlig har jeg kun erfaring med bestilling av større kvanta fra utlandet.

 

PS: Så nå at Igopost opererer ut fra Holland. Husk at det her kan komme moms og toll ved innførsel til Norge om dette ikke er beregnet i prisene deres.

1. Vi tenkte og kjøpe 45 gensere i første bestilling

 

2. En stor logo bak på ryggen, over hele ryggen. Og en liten logo foran på brystet helt til venstre, ca 10cm bred og 10cm høy.

 

3. Designet har vi laget og alt der er klart.

 

4. Vi vil ha gensere i 3 forskjellige farger (Svart, Rød og Brun) På den Røde og Brune er logoen svart og hvit. På den svarte genseren er logoen Rød og hvit, vi kan jo ikke ha svart på svar :)

Så det er 2 forskjellige farger på logoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...