Gå til innhold

Leseranmeldelse: Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom til GTAV rett fra The Last of Us, og må innrømme det var et ordentlig slag i trynet å gå over til middelmådig skuespill, småkjedelige karakterer, og en rimelig generisk historie.

GTAV var morsomt, men for min del var det aldri noe 'tidenes spill' eller noen 10/10. Jeg gjorde det jeg kunne for å ende opp med så mye penger som mulig til å kjøpe eiendom i endgame, men finner egentlig ikke noe å gjøre av interesse etter å ha gjort alt dette. Jeg har kjøpt eiendommene og brukt en haug med penger. Oppdragene en får gjennom disse er alle sammen fetch-quests: Hent noe et sted og levér det et annet sted. For hva? Et par tusen dollar i fortjeneste, som en ikke kan bruke på noe fornuftig?

 

8/10 er en helt ok karakter for GTAV. Det er absolutt ikke noe revolusjonerende spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5 av mine nærmeste kompiser kjøpte GTAV til PS3 og 4 av disse mener det er helt "sinnsykt" bra. Jeg har gjennom disse "lånt" noen timer spilletid og synes helt ærlig dette spillet har virket oppskrytt. I mine bok hadde ikke dette spillet fått mer enn 8/10 og da har jeg gitt det bonus for at jeg er sulteforet på et nytt GTA spill!

Forøvrig er jeg av de som må ha GTA på PC. Så for alt jeg vet kan det hende jeg får et helt nytt syn på det når det slippes på PC, men frem til den tid setter jeg pris på litt kritiske innspill som dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...