Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dogecoin økte vel fordi det var popiært, ingen trengte det, men alle håpte på at det skulle være nye bitcoin. Jeg kjøpte for noen hundrelapper selv i tilfelle. Sikkert værd vesentlig mindre nå.

 

Men det blir vel litt som å kjøpe aksjer for millioner i et kasse poteter (som har reel verdi 100kr) :p 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Noen som fortsatt sitter på sine Doge? i takt med bitcoin har jo denne økt ganske dramatisk i verdi siste tiden. Skaffet meg rundt 2,5 millioner svært tidlig i fasen for noen tusenlapper pluss en del mining, i dag er de verdt rundt 13 000 USD, funderer på å omsider prøve selge unna det jeg har, men det spørs om jeg kanskje heller skal ha is i magen  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg hadde tilsvarende 1 bitcoin i doge på Cryptsy. Dessverre tok eieren av børsen alt han klarte av diverse valuta og stakk av. Han ble visstnok sist sett i Kina. Forøvrig gikk prisen på doge akkurat opp i helgen, så det kan være greit å selge seg ut nå hvis man fortsatt har noe igjen. Evil-Ducks 2,5 millioner er forøvrig verdt ca. 15000 USD i dag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må dra det gjennom en exchange som tar både DOGE og f.eks Bitcoin (som er mer omsettelig til NOK). Så overføre til noe som kan veksle fra Bitcoin til euro. Så sender man euroene til en faktisk bankkonto.

 

F.eks cryptopia.co.nz -> coinbase.com -> din egen bankkonto.

 

 

Disclaimer: Jeg er cryptocurrencynewbie, det kan være det finnes en enkelt side som kan gjøre alt :)

Lenke til kommentar

36 321,16128932 DOGE her, 1700kroner blir det vel? (etter noen konvertere jeg fant på nettet)

Ikke noe å bli rik av, men betydelig mer enn jeg sprøytet inn :p

 

Skulle bare sprøytet inn noen tutusner fremfor noen hundrelapper

 

Nå har det steget ytterligere! Du kan faktisk tjene en del nå.

 

Står tillogmed artikkel på DN.no om hvor mye valutaen har økt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...